Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: AdBlock

Boj o reklamné príjmy. Sme začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

Boj o reklamné príjmy. Sme začalo blokovať obsah používateľom s adblockom

Na slovenskom trhu ide o prvé z hlavných médií, ktoré ku kroku pristúpilo 5

10.10.2018 | Internet

Koľko Slovákov má adblock a ako sme ochotní platiť za články na internete

Koľko Slovákov má adblock a ako sme ochotní platiť za články na internete

Dáta vyplývajú z pravidelného reportu agentúry Reuters o správaní konzumentov médií

19.06.2018 | Internet

Google začína v prehliadači s blokovaním reklamy. Čo to znamená pre médiá a značky

Google začína v prehliadači s blokovaním reklamy. Čo to znamená pre médiá a značky

Riešením firmy proti agresívnym formám reklamy je vlastný adblocker, značky aj médiá ma donútiť k zodpovednejšiemu prístupu 2

15.02.2018 | Internet

Facebook vyhlásil vojnu adblockingu, reklamy ale umožní lepšie prispôsobiť

Facebook vyhlásil vojnu adblockingu, reklamy ale umožní lepšie prispôsobiť

Sociálna sieť nasadzuje nástroje, vďaka ktorým uvidia inzerciu aj používatelia so softvérom na jej blokovanie

10.08.2016 | Internet

Vyše štvrtina Slovákov priznáva, že softvérom blokuje reklamu na webe

Vyše štvrtina Slovákov priznáva, že softvérom blokuje reklamu na webe

Väčšina používateľov tvrdí, že by nástroj nevyužívali, ak by zobrazovanej inzercie bolo menej 5

29.03.2016 | Internet

O2 chce v Česku blokovať online reklamu, médiá hrozia odvetou

O2 chce v Česku blokovať online reklamu, médiá hrozia odvetou

Poskytovatelia obsahu sa obávajú straty podstatnej časti príjmov

26.02.2016 | Internet

Blokovanie reklamy vzalo českým webom vlani vyše miliardy korún

Blokovanie reklamy vzalo českým webom vlani vyše miliardy korún

Takzvané adblockery používa 12 percent internetových používateľov

15.10.2015 | Internet

Hrozba menom Adblock: Marketing stojí miliardy, postrachom je aj pre Google

Hrozba menom Adblock: Marketing stojí miliardy, postrachom je aj pre Google

Trh bude musieť na trend reagovať 4

09.10.2015 | Technológie