Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: Nadácia otvorenej spoločnosti

Vyhlásili 16. ročník Novinárskej ceny. Zvíťaziť môžu aj podcasty

Vyhlásili 16. ročník Novinárskej ceny. Zvíťaziť môžu aj podcasty

Prihlasovať práce do celkom 13 kategórií je možné do štvrtka 16. februára

10.01.2020 | Tlač

Fond investigatívnej žurnalistiky udelí granty piatim projektom novinárov

Fond investigatívnej žurnalistiky udelí granty piatim projektom novinárov

Medzi úspešných záujemcov bude prerozdelených dokopy 40-tisíc eur

16.07.2019 | Tlač

Vyhlásili víťazov Novinárskej ceny. Získal ju aj reportér týždenníka TREND

Vyhlásili víťazov Novinárskej ceny. Získal ju aj reportér týždenníka TREND

Nadácia otvorenej spoločnosti udelila ocenenia v rámci 15. ročníka súťaže 2

02.05.2019 | Tlač

Vyhlásili 15. ročník Novinárskej ceny. Je v znamení silného roka investigatívy

Vyhlásili 15. ročník Novinárskej ceny. Je v znamení silného roka investigatívy

Porota vyberie víťazov z 13 kategórií, prihlasovať práce je možné do 8. februára 2

04.01.2019 | Tlač

Fond investigatívnej žurnalistiky udelí prvé granty, prijíma žiadosti

Fond investigatívnej žurnalistiky udelí prvé granty, prijíma žiadosti

Termín uzávierky prihlášok je 19. december, prerozdelí sa 40-tisíc eur

26.11.2018 | Tlač

Zverejnili nominácie na Novinársku cenu. Pozrite si, kto môže vyhrať

Zverejnili nominácie na Novinársku cenu. Pozrite si, kto môže vyhrať

Vyhlásenie výsledkov je na programe v máji

27.04.2018 | Tlač

Prihlasovanie do Novinárskej ceny je spustené, v súťaži sú zmeny

Prihlasovanie do Novinárskej ceny je spustené, v súťaži sú zmeny

Práce v 13 kategóriách možno prihlasovať do 12. februára

04.01.2017 | Tlač

Nadácia otvorenej spoločnosti spustila „antihejterskú“ kampaň s Hitlerom

Nadácia otvorenej spoločnosti spustila „antihejterskú“ kampaň s Hitlerom

Kreatívny koncept vytvorila reklamná agentúra Mayer/McCann Erickson

14.07.2016 | Marketing

Fridrich je Fico. Aj keď to „Hráme o veľa“ naozaj priznať nemôže Komentár

Fridrich je Fico. Aj keď to „Hráme o veľa“ naozaj priznať nemôže

Názor | Ťažšie sa bude červenému vladárovi najbližšie oponovať, keď zaútočí na neziskovky pre ich zaujatosť 3

02.03.2016 | Marketing