Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: blokovanie reklamy

Koľko Slovákov má adblock a ako sme ochotní platiť za články na internete

Koľko Slovákov má adblock a ako sme ochotní platiť za články na internete

Dáta vyplývajú z pravidelného reportu agentúry Reuters o správaní konzumentov médií

19.06.2018 | Internet

Softvér na blokovanie internetovej reklamy je legálny, rozhodol nemecký súd

Softvér na blokovanie internetovej reklamy je legálny, rozhodol nemecký súd

Axel Springer neuspel so žalobou na Adblock Plus ani na najvyššom súde

20.04.2018 | Internet

Google začína v prehliadači s blokovaním reklamy. Čo to znamená pre médiá a značky

Google začína v prehliadači s blokovaním reklamy. Čo to znamená pre médiá a značky

Riešením firmy proti agresívnym formám reklamy je vlastný adblocker, značky aj médiá ma donútiť k zodpovednejšiemu prístupu 2

15.02.2018 | Internet

Vyše štvrtina Slovákov priznáva, že softvérom blokuje reklamu na webe

Vyše štvrtina Slovákov priznáva, že softvérom blokuje reklamu na webe

Väčšina používateľov tvrdí, že by nástroj nevyužívali, ak by zobrazovanej inzercie bolo menej 5

29.03.2016 | Internet