Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: Konšpirátori.sk

Hlavné správy prikázal súd vymazať zo zoznamu konšpiračných webov

Hlavné správy prikázal súd vymazať zo zoznamu konšpiračných webov

Ide o predbežné opatrenie, viaceré značky potvrdili, že naďalej neplánujú inzerovať na tomto webe 15

03.03.2020 | Internet

Problematický obsah má na webe úspech. Na seriózne spravodajstvo sa kliká menej

Problematický obsah má na webe úspech. Na seriózne spravodajstvo sa kliká menej

Za problematický obsah sa považujú klamstvá, neserióznosť, podvody či propaganda 6

23.02.2020 | Ekonomika

Zoznam konšpiračných webov začal používať aj český Seznam.cz

Zoznam konšpiračných webov začal používať aj český Seznam.cz

Portál, ktorý prevádzkuje vlastný reklamný systém, sa pridal k slovenskému projektu Konšpirátori.sk

05.03.2018 | Internet

Konšpirátori.sk uviedli „Bullshit Detector“. Upozorní na pochybné weby

Konšpirátori.sk uviedli „Bullshit Detector“. Upozorní na pochybné weby

Nástroj pre prehliadač Chrome vytvorila spoločnosť WebSupport 2

04.05.2017 | Internet

Konšpirátori.sk pridali ďalšie pochybné weby, tipy však prišli aj na Sme či Denník N

Konšpirátori.sk pridali ďalšie pochybné weby, tipy však prišli aj na Sme či Denník N

Projekt momentálne značkám neodporúča inzerovať na 61 problematických stránkach

12.07.2016 | Internet

Konšpirátori.sk „ošetrili“ stovky kampaní, niektoré weby žiadajú o vymazanie Aktualizované

Konšpirátori.sk „ošetrili“ stovky kampaní, niektoré weby žiadajú o vymazanie

Používatelia poslali ďalších 126 návrhov na rozšírenie zoznamu pochybných stránok

04.05.2016 | Internet

Začal sa boj proti konšpirátorským webom. Značky im odstrihnú inzerciu

Začal sa boj proti konšpirátorským webom. Značky im odstrihnú inzerciu

Projekt Konšpirátori.sk bude chrániť zadávateľov pred spojením so sporným obsahom 21

18.04.2016 | Marketing