Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: mediálne agentúry

Ako sa vlani darilo slovenským mediálkam? Pozrite si doplnený rebríček Aktualizované

Ako sa vlani darilo slovenským mediálkam? Pozrite si doplnený rebríček

Medziročne rástol trh podľa odhadu najväčších hráčov o päť percent, lídrom zostala Unimedia

25.07.2019 | Marketing

RECMA zverejnila rebríček mediálnych agentúr, na čele sú MediaCom a Publicis

RECMA zverejnila rebríček mediálnych agentúr, na čele sú MediaCom a Publicis

V renkingu sa sledujú výkony agentúr, zisk nových biznisov a to na základe hodnotenia rozpočtov 150 najväčších inzerentov

21.01.2019 | Marketing

Najsilnejšou mediálnou agentúrou bola vlani Unimedia, najviac rástla PHD

Najsilnejšou mediálnou agentúrou bola vlani Unimedia, najviac rástla PHD

Poradie prvej päťky sa nezmenilo, čisté reklamné výdavky v minulom roku na Slovensku opäť narástli 1

18.10.2018 | Marketing

Rozširovanie cieľovky 12 – 54: Joj chce ísť čo najvyššie, Markíza sa hýbať nemieni

Rozširovanie cieľovky 12 – 54: Joj chce ísť čo najvyššie, Markíza sa hýbať nemieni

Televízie predávajú reklamu pre skupinu divákov v obmedzenom veku, podľa trhovej dvojky je čas skupinu rozšíriť

23.07.2018 | Televízia

Verejný funkcionár by mohol mať zakázané vlastniť médium či PR agentúru

Verejný funkcionár by mohol mať zakázané vlastniť médium či PR agentúru

S návrhom prichádza do legislatívneho procesu koalícia

28.06.2018 | Tlač

Rok 2018 z pohľadu mediálnych agentúr: aký predpovedajú vývoj na trhu

Rok 2018 z pohľadu mediálnych agentúr: aký predpovedajú vývoj na trhu

Približne 45 percent celkových investícií bude smerovať aj v budúcom roku do televízie

29.12.2017 | Marketing

Pol roka po: čo s televíznym trhom urobil koniec voľného šírenia Markízy

Pol roka po: čo s televíznym trhom urobil koniec voľného šírenia Markízy

Napriek počiatočnej neistote klientov televízia zvládla dodávať objednané kampane 4

22.06.2017 | TREND

Najväčšie mediálne agentúry v SR

Najväčšie mediálne agentúry v SR

Podľa tržieb za posledný ukončený finančný rok

22.09.2016 | Firmy

Najväčšie mediálne agentúry v SR

Najväčšie mediálne agentúry v SR

Podľa tržieb za posledný ukončený finančný rok

21.09.2016 | TREND