Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: akvapark

Na východe dokončujú nový akvapark

Na východe dokončujú nový akvapark

Vodný svet v Lipanoch je podľa primátora Vladimíra Jánošíka pred dokončením 2

24.01.2019 | Komerčné

Do aquaparku v papučiach a Tatry poruke. Je len jedno také miesto

Do aquaparku v papučiach a Tatry poruke. Je len jedno také miesto

Hotel AquaCity Seasons ťaží hlavne zo svojej polohy

24.08.2018 | Hotely

Pozrite si TOP 10 nových investícií na Slovensku

Pozrite si TOP 10 nových investícií na Slovensku

Výber TREND Analyses z investičných zámerov avizovaných v máji 1

12.06.2018 | TREND

Český miliardár chce stavať v Piešťanoch akvapark

Český miliardár chce stavať v Piešťanoch akvapark

Spoločnosť chce stavať na komplex Therme park Piešťany, ktorý vytvorí nové ubytovacie kapacity aj niekoľko bazénov 1

17.05.2018 | Komerčné

Obec leží na termálnej vode, tak sa rozhodla postaviť akvapark

Obec leží na termálnej vode, tak sa rozhodla postaviť akvapark

Dvory nad Žitavou predložili úradom zámer, ktorý počíta s výstavbou komplexu kúpalísk a vodných atrakcií

23.04.2018 | Komerčné

Takú vodu má vraj len Vichy, pri Piešťanoch kreslia Vodný svet

Takú vodu má vraj len Vichy, pri Piešťanoch kreslia Vodný svet

Obec Pečeňady chce vybudovať relaxačné centrum, ktoré by využívalo vodu z geotermálneho vrtu 5

09.02.2018 | Komerčné

Akvapark vo Veľkom Mederi sa rozrastie, pribudne aj rieka

Akvapark vo Veľkom Mederi sa rozrastie, pribudne aj rieka

Kúpalisko Thermal Corvinus Veľký Meder chce rozšíriť ponuku relaxačných a bazénových plôch

20.04.2017 | Komerčné

Východniarske more má oživiť olympijský park za milióny eur

Východniarske more má oživiť olympijský park za milióny eur

Na Domaši kreslia nový areál vodných športov. Projekt bude hotový budúci rok 3

07.11.2016 | Biznis

Harmony bude toaleťák či vreckovky predávať s claimom „Krása nevídaná“

Harmony bude toaleťák či vreckovky predávať s claimom „Krása nevídaná“

Redizajn produktov pripravila agentúra Pergamen, podporí ju kampaň od Made by Vaculik

04.11.2016 | Marketing