Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: Jozef Kabaň

Známy slovenský dizajnér náhle opúšťa BMW. Jeho ďalšie kroky nie sú známe

Známy slovenský dizajnér náhle opúšťa BMW. Jeho ďalšie kroky nie sú známe

Jozef Kabaň bol dlhé roky šéfdizajnérom značky Škoda 3

02.10.2019 | Firmy

Bývalý šéfdizajnér Škody Kabaň bude pracovať pre Rolls-Royce

Bývalý šéfdizajnér Škody Kabaň bude pracovať pre Rolls-Royce

Do skupiny BMW prešiel v roku 2017, navrhol viaceré známe modely 13

30.03.2019 | Firmy

Jozef Kabaň: Ak chce dizajnér naozaj prekvapiť, musí prekvapiť aj sám seba Rozhovor

Jozef Kabaň: Ak chce dizajnér naozaj prekvapiť, musí prekvapiť aj sám seba

Šéf dizajnu značky BMW približuje, ako vidí dizajn tejto prémiovej značky a kam by ho rád posunul 9

18.04.2018 | TREND

Zatkli dediča Samsungu, vládne zákazky mal získať úplatkami

Zatkli dediča Samsungu, vládne zákazky mal získať úplatkami

Juhokórejský súd odobril zatknutie zástupcu riaditeľa spoločnosti Samsung I Če-jonga

17.02.2017 | Firmy

Najznámejšie modely áut z pera dizajnéra Jozefa Kabaňa

Najznámejšie modely áut z pera dizajnéra Jozefa Kabaňa

Slovák prestupujúci zo Škody do BMW dlhodobo patrí medzi najvýznamnejšie postavy automotive dizajnu

17.02.2017 | Auto

Jozef Kabaň má pomôcť BMW zvládnuť ťažké časy

Jozef Kabaň má pomôcť BMW zvládnuť ťažké časy

Pred bavorskou automobilkou stoja nákladné investície do elektromobility, samojazdiacich áut a rastúca konkurencia 6

16.02.2017 | TREND

Slovák Jozef Kabaň končí v Škode, bude šéfdizajnérom BMW

Slovák Jozef Kabaň končí v Škode, bude šéfdizajnérom BMW

Rodák z Námestova opúšťa českú automobilku po deviatich rokoch 2

08.02.2017 | Firmy

Vzopreli sa, neodišli do automobiliek a skvelý dizajn robia doma

Vzopreli sa, neodišli do automobiliek a skvelý dizajn robia doma

Nová generácia dizajnérov si zakladá vlastné firmy na Slovensku. Základom je hľadať si diery na trhu a byť tvrdohlavý a bojovať o každú zákazku

07.12.2016 | TREND