Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: značky

Google ani Apple už nie sú top značkou sveta, predbehol ich hráč z retailu

Google ani Apple už nie sú top značkou sveta, predbehol ich hráč z retailu

Hodnota značky víťazného internetového obchodníka podľa štúdie BrandZ stúpla za rok o vyše 50 percent

11.06.2019 | Marketing

Toto je 50 značiek, ktoré milujeme. V prvej desiatke sú Lidl aj Netflix

Toto je 50 značiek, ktoré milujeme. V prvej desiatke sú Lidl aj Netflix

V hodnotení zákazníckej skúsenosti dominuje sektor zábavy a voľného času, ale najúspešnejšími značkami sú kníhkupectvá

26.03.2019 | Firmy

Na Slovensko mieria nové značky, ohlásených je viac ako desať mien

Na Slovensko mieria nové značky, ohlásených je viac ako desať mien

Návrat na trh chystajú Burger King aj Pizza Hut, predajne už otvorili kozmetika Rituals či Havlíkova přírodní apotéka 6

31.05.2018 | Firmy

Slovenský zákazník má bližšie k Američanovi než k Čechovi. Chce byť výnimočný

Slovenský zákazník má bližšie k Američanovi než k Čechovi. Chce byť výnimočný

Aké sú najobľúbenejšie značky Slovákov a Čechov 1

27.11.2017 | Firmy

Superbrands a spol.: Za pseudorebríčkami značiek je najmä kšeft organizátorov

Superbrands a spol.: Za pseudorebríčkami značiek je najmä kšeft organizátorov

Čo sa skrýva za tromi najznámejšími súťažami značiek a predajcov? 1

19.09.2017 | Podnikanie

Google zostáva najcennejšou značkou sveta, medzi najlepších sa predral nováčik

Google zostáva najcennejšou značkou sveta, medzi najlepších sa predral nováčik

Celková hodnota stovky najcennejších značiek sveta stúpla na 3,6 bilióna dolárov

06.06.2017 | Firmy

Porovnanie: Traja proti Jaguaru XF 2,0D

Porovnanie: Traja proti Jaguaru XF 2,0D

Najmarkantnejšie rozdiely sú v podvozkoch a prevodovkách

12.06.2016 | TREND

Najhodnotnejšou značkou už nie je Apple, predbehol ho iný veľký hráč

Najhodnotnejšou značkou už nie je Apple, predbehol ho iný veľký hráč

Rástli tí, čo inovovali. Prvý v rebríčku zvýšil medziročne hodnotu značky o 32 percent

08.06.2016 | Ekonomika

Váš zákazník má príbeh. Napíšte ho Nájdete v TRENDE

Váš zákazník má príbeh. Napíšte ho

Na úspech produktu nestačia dáta, je potrebné do nich vložiť človeka 2

04.03.2016 | TREND

Kríza Volkswagenu je hlboká, no predaj svojich značiek odmieta

Kríza Volkswagenu je hlboká, no predaj svojich značiek odmieta

Všetkých dvanásť značiek nateraz ostáva vo vlastníctve nemeckej automobilky

31.01.2016 | Firmy

Európske značky na americké ani nedovidia, Apple už nedal Googlu šancu

Európske značky na americké ani nedovidia, Apple už nedal Googlu šancu

Na čelo rebríčka najcennejších značiek sveta sa vrátil technologický gigant Apple

27.05.2015 | Technológie

Symbol úspešného biznisu: Ako vytvoriť prestížne firemné logo

Symbol úspešného biznisu: Ako vytvoriť prestížne firemné logo

Legendárne logá nevznikajú vo Worde. Grafická identita by mala byť pre firmu serióznou záležitosťou, pri ktorej ide demokracia bokom

30.03.2015 | Podnikanie