Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: x factor

Maďarský X Factor vyhralo slovenské spevácke duo

Maďarský X Factor vyhralo slovenské spevácke duo

Víťazmi licencovaného formátu u susedov sú účastníci zo slovenskej verzie 1

26.11.2017 | Televízia

Joj na jeseň nechystá Talent ani inú šou pre nadaných

Joj na jeseň nechystá Talent ani inú šou pre nadaných

Po jarnom X Factore už program podobného typu na jeseň stanica nechystá, v talóne však má Rozborila aj nový seriál 2

17.06.2014 | Televízia

X Factor sa lúčil s najnižším ratingom, lídrom bolo finále hokejových MS

X Factor sa lúčil s najnižším ratingom, lídrom bolo finále hokejových MS

Víkendovú sledovanosť ovplyvnili športové prenosy - okrem vyvrcholenia MS v Minsku aj finále Ligy majstrov a prípravný zápas futbalovej reprezentácie 1

26.05.2014 | Televízia

Hokej s Talianmi bol zatiaľ najsledovanejší, X Factor na minime

Hokej s Talianmi bol zatiaľ najsledovanejší, X Factor na minime

Tretia tretina sobotného duelu prekonala ratingové maximum z vlaňajšieho šampionátu

19.05.2014 | Televízia

Markíze patril veľkonočný prime-time, Hitovica sa uviedla ako trhová trojka

Markíze patril veľkonočný prime-time, Hitovica sa uviedla ako trhová trojka

Večerné filmy komerčného lídra zaujali najviac divákov od piatka do pondelka, Joj nepomohol ani X Factor, ktorý bol na doterajšom minime

22.04.2014 | Televízia

Missku pozeralo menej ľudí ako vlani, X Factor bol lídrom trhu

Missku pozeralo menej ľudí ako vlani, X Factor bol lídrom trhu

Kvíz Čo ja viem na Jednotke si udržal rovnaký počet divákov ako pri premiére

14.04.2014 | Televízia

Čo ja viem na úvod zdolalo Súboj národov

Čo ja viem na úvod zdolalo Súboj národov

Markíza v nedeľu opätovne prevýšila X Factor, odvysielala dosiaľ najsledovanejší film roka

07.04.2014 | Televízia

Joj pripravuje k X Factoru spin-off magazín

Joj pripravuje k X Factoru spin-off magazín

Hodinovú šou After X nasadí televízia v ďalej časti projektu, bude nadväzovať na živé prenosy

04.04.2014 | Televízia

Súboj národov sa uviedol 19-percentným podielom, X Factor zostal jednotkou

Súboj národov sa uviedol 19-percentným podielom, X Factor zostal jednotkou

Piatkový aj sobotný prime-time patril Markíze, Joj mala navrch v posledný deň týždňa vďaka speváckej súťaži

24.03.2014 | Televízia

X Factor narástol, bol jednotkou trhu

X Factor narástol, bol jednotkou trhu

Spevácka súťaž Joj mala o vyše 100-tisíc mladších divákov viac ako pri premiére

17.03.2014 | Televízia

Slovak Telekom odišiel od Hlasu do X Factoru. Promuje Deezer

Slovak Telekom odišiel od Hlasu do X Factoru. Promuje Deezer

Spoločnosť sa stala generálnym partnerom celého projektu vysielaného na TV Joj

14.03.2014 | Marketing

Premiéra X Factoru nestačila na film Markízy, OTO bol jednotkou trhu

Premiéra X Factoru nestačila na film Markízy, OTO bol jednotkou trhu

Téma dňa na Ta3 s Robertom Ficom aj nedeľná diskusia s prezidentskými kandidátmi zaujali skôr starších divákov 3

10.03.2014 | Televízia