Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: interview

Ivan Mikloš: V marketingu sme boli vždy slabší ako Fico Nájdete v TRENDE

Ivan Mikloš: V marketingu sme boli vždy slabší ako Fico

Pravica vyzerá byť v bezútešnom stave, myslí si exminister financií, teraz nezávislý poslanec Ivan Mikloš 10

22.01.2015 | TREND

Šéf Šport Pressu Marian Zima: Šport je piaty najpredávanejší denník

11.11.2009 | Tlač

Jeffo Minařík: Modré z neba je totálny kalkul

9

03.11.2009 | Televízia

Budúci rok si trúfame predbehnúť Jemné melódie

Situácia na slovenskom rozhlasovom trhu je abnormálna, nie je
možné, aby mal líder
dvakrát toľko ako
jeho prenasledovateľ.

Rozprávali sme sa s riaditeľom Rádia
Okey Bobom
Koštanským.


1

27.11.2008 | Rádiá

Gorazd Slak: Len jeden nový kanál Markízy? Ale veď Slovensko má päť miliónov obyvateľov...


Nový šéf programových služieb lídra prišiel zo Slovinska. Jeho prvou úlohou je rozbehnúť nový kanál. Hovorí, že príde už čoskoro. A naznačuje, že to nebude koniec.

15

14.10.2008 | Televízia

Richard Flimel: Byť dvojkou nám zatiaľ stačí

Nikto nečakal, že po roku budeme v prime-time porážať Markízu, hovorí šéf Jojky Richard Flimel o Paneláku. Napriek tomu tvrdí, že úspech si Joj zaslúžila a neprišiel preto, že ju Markíza nechala vyhrávať. 8

08.08.2008 | Televízia

Roman Kettner: Vizuál komerčnej televízie nemusí byť gýčový

Riaditeľ kreatívy Markízy Roman Kettner chcel zmeniť logo jednej z najznámejších značiek na Slovensku, pretože sa s ním zle pracovalo a používalo sa v mnohých verziách. Podľa neho posledných pár rokov bol vizuál Markízy často až za hranicou znesiteľného g 20

15.02.2008 | Televízia

Ľubomír Belfi: TA3 nie je len pre elitu

Ľubomír Belfi nastúpil na pozíciu riaditeľa spravodajskej televízie v roku 2005. Hovorí, že po usilovnom presviedčaní mediálok za posledné dva roky sa zdvojnásobili tržby. Ďalší rast má zabezpečiť rozšírenie pokrytia. 5

08.02.2008 | Televízia

Lagardére: Neprišli sme si sem zahrať guľôčky

Francúzsky koncern Lagardére, ktorý v štyroch desiatkach krajín sveta podniká v mediálnom biznise, v marci minulého roka našiel cestu aj na slovenský trh kúpou podielu v Rádiu Okey. Prezident mediálnej skupiny Lagardére Česko a Slovensko Michel Fleischman

11.01.2008 | Rádiá

Tibor Búza: Diváka nechceme novými správami vydesiť

Riadi najsledovanejšiu reláciu na Slovensku a chce v nej robiť zásadné zmeny. Aké budú nové Televízne noviny a spravodajstvo Markízy vôbec? 8

07.12.2007 | Televízia

Rozhovor: Vedeli sme, že zmenou z Twistu na Vivu prídeme o veľa

Dušan Budzák kúpil zadlžené rádio Twist so spoločníkmi pred dvoma rokmi a premenoval ho na Vivu. Stanica, ktorú riadi, si identifikovala poslucháča na základe konzultácií s psychológmi. Výsledky sú po zmene skôr negatívne, Budzák však očakáva prvý rast za 10

26.10.2007 | Rádiá

Patrik Ziman: Nepredpokladám, že ľudia budú chcieť moderátorov späť

Patrik Ziman šéfuje rádiu, ktoré viac než ktorékoľvek iné zviditeľňujú známe moderátorské tváre. Za zvyšovaním počúvanosti Fun Radia, ktoré sa podľa tohtoročných výsledkov dostalo s jedenástimi percentami u populácie staršej ako štrnásť rokov na nové maxi 14

05.10.2007 | Rádiá