Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: PRepelent

10 spôsobov, ako novinári lezú na nervy PR manažérom PRepelent

10 spôsobov, ako novinári lezú na nervy PR manažérom

Šupácke oblečenie, nefukčný diktafón, meškanie a nenaštudovaný background... kedy sa žurnalisti správajú neprofesionálne

27.04.2015 | Tlač

Naozaj sú klienti PR agentúr padnutí na hlavu? PRepelent

Naozaj sú klienti PR agentúr padnutí na hlavu?

Ak sa komunikační špecialisti sťažujú na nezmyselnú požiadavky klientov, majú pravdu, ale pravidlá musia vymedziť oni sami 6

22.08.2014 | Marketing

10 spôsobov, ako nasr... diť novinárov PRepelent

10 spôsobov, ako nasr... diť novinárov

Pre toho, kto sa živí PR, je udržiavanie vzťahov s médiami súčasťou práce. Mnohí napriek tomu urobia všetko preto, aby sa dostali na novinársky blacklist. Prečítajte si zoznam najčastejších prešľapov agentúr v snahe zaujať redakcie.

16.07.2014 | Marketing

PR agentúry si rozdali ceny. Čo si o nich skutočne myslia novinári? PRepelent

PR agentúry si rozdali ceny. Čo si o nich skutočne myslia novinári?

Anketa Mediálne.sk: Najlepšie a najhoršie skúsenosti slovenských novinárov s PR agentúrami 2

25.04.2014 | Marketing

Sladké rečičky, ututlávanie a hasenie konfliktov - PR je kreatívna práca snov PRepelent

Sladké rečičky, ututlávanie a hasenie konfliktov - PR je kreatívna práca snov

PR špecialista je v USA najžiadanejšia kreatívna práca, vyžadajúca invenčný prístup 2

18.04.2014 | Marketing

Redakčnú priazeň si nekúpite PRepelent

Redakčnú priazeň si nekúpite

PRepelent | Niektorí inzerenti majú nesprávny pocit, že si so zaplatenou reklamou kupujú aj náklonnosť novinárov

11.04.2014 | Marketing

Keď sa nedarí uplatiť novinára, skúste to aspoň s blogerom PRepelent

Keď sa nedarí uplatiť novinára, skúste to aspoň s blogerom

Viac ako televíznym tváram je publikum ochotné uveriť susedovi či známym. Preto sa PR dostalo aj do blogov. Nie vždy v súlade s etickými princípmi

03.04.2014 | Marketing

ImPéRium vracia úder: Agentúry upozorňujú na chyby novinárov PRepelent

ImPéRium vracia úder: Agentúry upozorňujú na chyby novinárov

Na výhrady k svojej práci reagujú predstavitelia PR sféry zoznamom o nedostatkoch žurnalistov

27.03.2014 | Tlač

Stop neznesiteľným PR žvástom! Keď sa PR tvári ako obsah PRepelent

Stop neznesiteľným PR žvástom! Keď sa PR tvári ako obsah

Keď médiá nemajú o tému dobrovoľná záujem, nastupujú PR články. Vyskúšala to aj Scientology. Následky boli katastrofálne 2

20.03.2014 | Marketing

Public relations, page rank a efekt nenažranej svine PRepelent

Public relations, page rank a efekt nenažranej svine

Dadaistickí autori píšuci výlučne pre Google vám k vyššej návštevnosti pomôžu len ťažko 2

13.03.2014 | Marketing

PR v kríze: Keď je škoda väčšia ako prúser PRepelent

PR v kríze: Keď je škoda väčšia ako prúser

PR agentúry používajú pri krízovom PR aj výpalníctvo, uplácanie a hru na mŕtveho chrobáka. Krátkodobé „vyriešenie“ problému má potom dlhodobý negatívny efekt 2

06.03.2014 | Marketing

Faktúra od profesionála: Pat a Mat radia, ako (ne)robiť PR PRepelent

Faktúra od profesionála: Pat a Mat radia, ako (ne)robiť PR

Poľnohospodárom za osievanie betónu nikto nezaplatí, PR agentúram niekedy áno 18

27.02.2014 | Tlač