Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: Pošta pre teba

V siedmom nebi s Gombitovou prekonalo v 12+ miliónovú hranicu

V siedmom nebi s Gombitovou prekonalo v 12+ miliónovú hranicu

Išlo o najsledovanejšie vydanie relácie s trhovým podielom blížiacim sa k 40 percentám v komerčnej cieľovke 2

08.12.2014 | Televízia

Pošta pre teba po dekáde skončí. Nahradí ju nový formát s Brychtovou

Pošta pre teba po dekáde skončí. Nahradí ju nový formát s Brychtovou

RTVS v prípade novej relácii hovorí, že bude priamym nasledovníkom doterajšieho úspešného formátu

21.11.2014 | Televízia

Chart Show pri premiére zvíťazila, nedeľný film Markízy bol na úrovni V siedmom nebi

Chart Show pri premiére zvíťazila, nedeľný film Markízy bol na úrovni V siedmom nebi

Akvizícia Adam hľadá Evu priniesla stanici Plus nadpriemerný share 4

10.11.2014 | Televízia

V siedmom nebi bolo na maxime, v 12 – 54 prekonalo 400-tisícovú hranicu

V siedmom nebi bolo na maxime, v 12 – 54 prekonalo 400-tisícovú hranicu

Nedeľná šou dosiahla 26. októbra svoju dosiaľ najvyššiu sledovanosť v komerčnej cieľovke 2

27.10.2014 | Televízia

Telerozhlas podpisuje nové zmluvy. Pokračovať bude 5 proti 5 aj Daj si čas

Telerozhlas podpisuje nové zmluvy. Pokračovať bude 5 proti 5 aj Daj si čas

V jesennej štruktúre ráta televízia aj s Poštou pre teba, mala byť však prejsť refreshom

10.06.2014 | Televízia

Missku pozeralo menej ľudí ako vlani, X Factor bol lídrom trhu

Missku pozeralo menej ľudí ako vlani, X Factor bol lídrom trhu

Kvíz Čo ja viem na Jednotke si udržal rovnaký počet divákov ako pri premiére

14.04.2014 | Televízia