Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: výdavky na reklamu

Televízie na budúci rok opäť zdražia reklamu. Ceny dvíha Markíza i Joj

Televízie na budúci rok opäť zdražia reklamu. Ceny dvíha Markíza i Joj

Joj sa naďalej snaží presadiť rozšírenie obchodnej cieľovky, Markíza nechce 12 – 54 opustiť 3

05.11.2019 | Televízia

Už tretina peňazí ide na Slovensku do onlinu. Kedy predbehne televízie?

Už tretina peňazí ide na Slovensku do onlinu. Kedy predbehne televízie?

Slovenský reklamný trh v tomto roku porastie o viac ako tri percentá, odhadujú zástupcovia mediálnych agentúr

04.10.2019 | TREND

Výdavky do internetovej reklamy v prvom polroku opäť narástli

Výdavky do internetovej reklamy v prvom polroku opäť narástli

Podľa združenia IAB Slovakia predstavuje medziročný nárast 8 percent

03.10.2019 | Marketing

Prognózy reklamného trhu: aký bude rok 2019

Prognózy reklamného trhu: aký bude rok 2019

Najrýchlejšie tempo rastu predpovedá agentúra Zenith v strednej a východnej Európe, na Slovensku o viac ako 3 percentá 1

28.12.2018 | Marketing

Nárast výdavkov do internetovej reklamy sa vlani spomalil

Nárast výdavkov do internetovej reklamy sa vlani spomalil

Výrazný skok zaznamenala mobilná reklama, ktorej patril 37-percentný podiel z celkových odhadovaných investícií

03.04.2018 | Internet

Rok 2018 z pohľadu mediálnych agentúr: aký predpovedajú vývoj na trhu

Rok 2018 z pohľadu mediálnych agentúr: aký predpovedajú vývoj na trhu

Približne 45 percent celkových investícií bude smerovať aj v budúcom roku do televízie

29.12.2017 | Marketing

Výdavky do internetovej reklamy vlani rástli, najprudšie od roku 2012

Výdavky do internetovej reklamy vlani rástli, najprudšie od roku 2012

Ide o hodnotu reklamného priestoru v online vrátane inzercie u nadnárodných hráčov

27.03.2017 | Internet

Agentúra Zenith zlepšila odhad rastu globálnych výdavkov na reklamu

Agentúra Zenith zlepšila odhad rastu globálnych výdavkov na reklamu

Na brexit reagujú inzerenti pokojne, dopady sa majú prejaviť v dlhšom období

12.09.2016 | Marketing

Najviac inzerovali v printoch vlani Lidl a Mountfield

Najviac inzerovali v printoch vlani Lidl a Mountfield

Monitorované výdavky v slovenských novinách a časopisoch rástli, počet inzertných strán klesol

27.03.2015 | Tlač

Rast výdavkov do online reklamy bol vlani na Slovensku tretí najvyšší v Európe

Rast výdavkov do online reklamy bol vlani na Slovensku tretí najvyšší v Európe

Najviac rástli v Európe display formáty, mobilná reklama po prvýkrát na dvojcifernej hodnote

18.07.2014 | Internet

Rast reklamných investícií aj vlani ťahala televízia

Rast reklamných investícií aj vlani ťahala televízia

Podľa monitoringu výdavky rástli, hoci reálne klesali

17.04.2014 | Marketing