Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: reklamné výdavky

Výrazný rast digitálnej reklamy sa po rokoch zastaví, predpovedá Magna

Výrazný rast digitálnej reklamy sa po rokoch zastaví, predpovedá Magna

Výdavky do televízií zostávajú odolné na úkor tradičných médií, ktoré zaznamenávajú dramatické straty

17.06.2019 | Internet

Tržby Spotify a spol. čoskoro prekonajú reklamné výdavky do rádií

Tržby Spotify a spol. čoskoro prekonajú reklamné výdavky do rádií

Podľa analýzy majú streamingové služby zaznamenať väčšie príjmy na nemeckom trhu v roku 2020

22.10.2018 | Rádiá

Najsilnejšou mediálnou agentúrou bola vlani Unimedia, najviac rástla PHD

Najsilnejšou mediálnou agentúrou bola vlani Unimedia, najviac rástla PHD

Poradie prvej päťky sa nezmenilo, čisté reklamné výdavky v minulom roku na Slovensku opäť narástli 1

18.10.2018 | Marketing

Inzertné príjmy rastú, do reklamy ide viac aj na slovenskom trhu

Inzertné príjmy rastú, do reklamy ide viac aj na slovenskom trhu

Nárast online reklamy podľa prognóz nevykompenzuje pokles reklamy v printoch

28.09.2018 | Marketing

V Česku vlani evidovali rast výdavkov pri všetkých mediatypoch

V Česku vlani evidovali rast výdavkov pri všetkých mediatypoch

Výdavky na reklamu v cenníkových cenách dosiahli takmer 4 miliardy eur

17.01.2018 | Marketing

Online si čoskoro uchmatne polovicu výdavkov, profit budú mať Google a Facebook

Online si čoskoro uchmatne polovicu výdavkov, profit budú mať Google a Facebook

Z online boomu podľa prognóz nebudú mať veľa vydavatelia, ktorí čelia konkurencii globálnych sietí

12.12.2017 | Marketing

Brexit straší aj televízie. Namiesto rastu ide do reklamy menej peňazí

Brexit straší aj televízie. Namiesto rastu ide do reklamy menej peňazí

Nervozita spojená s odchodom Británie z EÚ ovplyvňuje výdavky zadávateľov

24.10.2016 | Televízia

Google a Facebook? Vydavatelia chcú rásť s nimi, veria videu či natívu

Google a Facebook? Vydavatelia chcú rásť s nimi, veria videu či natívu

Na stúpajúci podiel globálnych hráčov musia publisheri reagovať skvalitňovaním produktov a lokálnym prístupom

30.09.2016 | TREND

Reklamný trh rastie. Ťahajú ho zdražené televízie a online

Reklamný trh rastie. Ťahajú ho zdražené televízie a online

Klienti investujú na Slovensku do reklamy opäť viac peňazí, agentúry predpovedajú rast aj v ďalších rokoch

26.09.2016 | TREND

TNS Slovakia: Výdaje na reklamu rástli vlani najrýchlejšie od roku 2008

TNS Slovakia: Výdaje na reklamu rástli vlani najrýchlejšie od roku 2008

Reálny rast výdavkov je podľa odhadu do päť percent, najväčšími inzerentmi boli opäť Slovak Telekom a Orange

08.04.2016 | Marketing

Najviac reklám vlani pustili Jemné. Éter ovládli eurokampane

Najviac reklám vlani pustili Jemné. Éter ovládli eurokampane

V rádiách bolo 265-tisíc spotov, až k tretinovému nárastu prispelo aj započítané Rádio Vlna

25.02.2016 | Rádiá

V rádiách bolo vlani skoro 200-tisíc reklám, najviac na Fun rádiu

V rádiách bolo vlani skoro 200-tisíc reklám, najviac na Fun rádiu

Päť najpočúvanejších staníc odohralo viac spotov ako pred rokom, vo vysielaní ale zabrali menší priestor

18.02.2015 | Rádiá