Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tag: TNS

V peoplemetrovom meraní sú zmeny, ráta sa už aj sledovanosť „hostí“ Aktualizované

V peoplemetrovom meraní sú zmeny, ráta sa už aj sledovanosť „hostí“

Ratingy sa od januára reportujú s doplnkovou skupinou divákov 4

03.01.2017 | Televízia

Polovica Slovákov chodí do nákupných centier raz za týždeň

Polovica Slovákov chodí do nákupných centier raz za týždeň

Nakupovanie považuje za obľúbenú voľnočasovú aktivitu 39 % Slovákov. Ako ste na tom vy?

12.06.2016 | Denník

TNS spustila meranie vonkajšej reklamy, pokryje dve tretiny plôch

TNS spustila meranie vonkajšej reklamy, pokryje dve tretiny plôch

Vyhodnocovať sa bude efektívita kampaní na viac ako 12-tisíc OOH nosičoch

31.05.2016 | Marketing

Čítanie rozprávok deťom vraj robí zázraky

Čítanie rozprávok deťom vraj robí zázraky

Viac ako tretina slovenských rodičov vraj s deťmi knihy vôbec nečíta. Rodičovské čítanie pritom zlepšuje deťom slovnú zásobu a lepšie ich pripravuje do školy.

27.04.2016 | Magazín

Prieskum TNS: Ako sa na Slovensku nakupujú IT služby?

Prieskum TNS: Ako sa na Slovensku nakupujú IT služby?

PR Servis | Prieskum z dielne TNS a PosAm bol zameraný na spokojnosť s poskytovateľmi IT služieb.

06.04.2016 | Technológie

Projekt merania sledovanosti na internete zastreší v Česku TNS

Projekt merania sledovanosti na internete zastreší v Česku TNS

Dáta z pilotného projektu naznačia, koľko ľudí sleduje videoobsah na počítačoch a mobilných zariadeniach

22.01.2016 | Televízia

Po TNS sa do merania OOH kampaní púšťa ďalší hráč

Po TNS sa do merania OOH kampaní púšťa ďalší hráč

Svojim klientom chce ImageWell poskytnúť dáta o ratingoch konkrétnych plôch

23.10.2015 | Marketing

Televízie už zverejňujú aj sledovanosť z archívov. „Pomohli si“ Panelák aj Búrlivé víno

Televízie už zverejňujú aj sledovanosť z archívov. „Pomohli si“ Panelák aj Búrlivé víno

Vysielatelia a agentúry združené v PMT oficiálne pracujú aj s číslami, ktoré obsahujú dáta nad rámec živého vysielania

24.06.2015 | Televízia

Najviac inzerovali v printoch vlani Lidl a Mountfield

Najviac inzerovali v printoch vlani Lidl a Mountfield

Monitorované výdavky v slovenských novinách a časopisoch rástli, počet inzertných strán klesol

27.03.2015 | Tlač

V rádiách bolo vlani skoro 200-tisíc reklám, najviac na Fun rádiu

V rádiách bolo vlani skoro 200-tisíc reklám, najviac na Fun rádiu

Päť najpočúvanejších staníc odohralo viac spotov ako pred rokom, vo vysielaní ale zabrali menší priestor

18.02.2015 | Rádiá

Pôvodná partia z rádia Viva je späť aj vo Vive Metropol

Pôvodná partia z rádia Viva je späť aj vo Vive Metropol

Spoločníci z bývalého rádia Milan Kodaj, Robert Bartoš a Dušan Budzák majú vplyv na nástupcu cez firmu Radio Production House 2

23.07.2014 | Rádiá

Sledovanosť televízií cez peoplemetre bude naďalej merať TNS

Sledovanosť televízií cez peoplemetre bude naďalej merať TNS

PMT a TNS oznámili predĺženie zmluvy na ďalších päť rokov

21.07.2014 | Televízia