Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako efektívne predávať nehnuteľnosti. Makléri vedia, že dôležité sú emócie

10.12.2019 | Zuzana Kullová

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

10.12.2019 | Bertil

V článku sa píše: "Na Slovensku v súčasnosti chýba zhruba 300 až 350 bytových jednotiek na tisíc obyvateľov, poznamenal."
tak neviem či tam niekomu neuletela desatinná čiarka. Keby sa postavilo 350 bytov na tisíc obyvateľov, tak to v prípade SR je 5 452 257 /1000 x 350 = 1 908 290 bytov. To by mohlo stačiť aj keby na SR nebol postavený ani jeden jediný byt.

10.12.2019 | salamoon

nevidim do clanku a kontextu, ale 350 bytov na 1,000 obyv. mame dnes... to je tych vyse 1,9 miliona.. a to je malo v porovnani s ostatnymi krajinami, lebo po 89 vystavba u nas zamrzla.. Rakusania s Cechmi maju cca o stovku viac..

10.12.2019 | salamoon

"Ak by sme v počte bytov na obyvateľa chceli do roku 2030 dobehnúť priemer EÚ, museli by sme ročne postaviť približne 22-tisíc bytov. Je to o 6000 viac ako doterajší priemer. Na dosiahnutie priemeru EÚ v počte bytov s regulovaným nájmom by muselo byť zo všetkých týchto nových bytov až 88% v tomto segmente."

18.12.2019 | peter11

Vizualizácia je určite skvelá vec, ale ideálne je keď je už nehnuteľnosť zariadená a vizualizácia už nie je potrebná. Ale niekedy sa to jednoducho inak nedá. Každopádne, veľmi prospešné sú aj videá. Na inšpiráciu, takto sa robí real estate marketing v zahraničí: https://petermolnar...
Myslím, že najmä posledné video vyvolá emóciu. :)