Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Práca bez hraníc. Ľudia odpíšu na pracovný e-mail aj o polnoci, lebo sa boja

27.01.2020 | Adrián Berecz

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

27.01.2020 | martin33

"Tým, že zamestnanec rieši e-mail, úplne stratí pracovný rytmus. "
Telefonaty alebo "okamzite spravy" su ovela horsie ako e-mail. Pri e-maile sa da vyhradit cas, trebars 1x za 30 minut a "riesit ich", pri telefonate sa to neda, treba ho "riesit" okamzite.

27.01.2020 | al0

na boku telefonu mas tlacitko umoznujuce neriesit telefon okamzite... praktizujem casto...

27.01.2020 | martin33

Ak ide o zakaznika, od ktoreho este chces dostavat objednavky, casto sa to pouzivat neda.
Nastastie som vacsinu zakanikov "vycvicil" na pouzivanie e-mailov.

29.01.2020 | coikiefa

Keby len email. Skoro vsade sa k emailu pridruzi slack a pripadne dalsie interne pouzivane chatovadlo.