Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Falošné recenzie: koľko stojí chvála hlúposti či päť hviezdičiek

03.07.2018 | Adrián Berecz

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

03.07.2018 | Emasculate

“ľudia do reštaurácií, ktoré nemajú na internete žiadne hodnotenia, už pomaly ani nevkročia”

Toto samozrejme na slovensku neplati. Autor to vyfabuloval resp opajcol z original textu ktory prekladal a prezentoval ako autenticky. Podobne ako neutenticke recenzie o ktorych vo svojom neuatentickom clanku pise.

Apropo nieje to jedno? Ak sa nejaka restika alebo eshop snazi o dobry dojem tym ze falsuje recenzie, uz len to mi hovori ze tam snaha je. Znepokojili by ma ti co na to seru uplne.

04.07.2018 | milan_k

ciastocne mas pravdu, na tvoj 5eurovy obed to neplati, ani na moj, ale ked chcem ist s manzelkou niekam, tak kedze bezne nevystrcim nos z domu pri nasich mnohych detoch, tak kuknem tripadvisor co je nove, fancy a s dobrym rstingom, posledne dva razy sme sli podla vyberu z top ten v Ba na tripadvisore

03.07.2018 | Bjorni

Skuste nieco predat na ebay, alebo amazone, ked nemate ziadne hodnotenie a posielate veci z vychodnej europy. Sa na vas pozeraju ako na podvodnikov - co im poslu tehlu v novinach.
Takze suhlasim s clankom. Pozitivne hodnotenie je stale dolezitejsie.

A o co je lahsi zaciatok, ked to hodnotenie mate.
V podstate je to podobne ako obcianske skore v Cine. Co zacali testovat.

03.07.2018 | pinpo

presne, takto som pred par tyzdnami kupoval a dana firma nemala ziadne hodnotenie na Amazone
akurat rovnake vyrobky predava aj Insportline (asi od nich kupuju), cena v podstate rovnaka akurat slovaci nemali na sklade a mimo SK nevedia posielat, ze osobny odber len Tak som to nakoniec objednal, napriek tomu ze Amazon tvrdil ze to bude trvat 2 tyzdne, tak za 2 dni som to mal doma, vsetko sedelo, este vypisovali emaily ze ci nemam problemy a pod.
Posielali zo Slovinska...

Prave to hodnotenie je dolezite, pokial nemozem hodnotit obchod, tak v predaji bude stale velke percento podvodnikov. Nieco ako nepoctivi taxikar VS Uber a hodnotenie vodicov.

03.07.2018 | Feribus

hm nie je aj reklama v tv, radiu, novinach len snahou dostat vyrobok do povedomia/chvala blbosti/falosna recenzia bez realnej skusenosti?

03.07.2018 | salamoon

mas pravdu, avsak zdielana ekonomika / netove platformy sa prave tym hrdia, ze hodnotenia ich produktov/sluzieb su priamo od zakaznikov a teda akoze nezavisle

04.07.2018 | Truhlik999

hodnotenie obchodu sa lame pri rieseni reklamacie. Dovtedy nejde o nic.

07.07.2018 | skorodochodca

Po kazkom nákupe v ishope mi pride dotaznik. Ten pravdivo vyplnim. Viem sa vyjadrit k tomu, ako ma eshop zorganizované stránky, či dom dostal, čo som objednal z ako rýchlo ma vybavil. V drvivej váčšine shopov nehodnotím tovar, to nie ich výfobok. Zvyčajnd napísdm, že som dostal to, čo dom si objednal. K plusom zvyčajne píšem o cene, pretože nakupujem podka ceny. A to, či má eshop nejaké hodnotenia, ma nezaujíma.
Nákup v eshope má tú výhodu, že si o tovare z prispektov prsčítam úžitkové vkastnisti a potom cez cenový vyhladávac hladám najlacnejšieho s ohladom ceny dopravy. Čas na nákup zvyčajne mám, takmer všade platím predfaktúru. Taký nákup trvá zvyčajne 5-7 dní.
V obchode človek móže podľahnúť presvddčivému predavačovi a ķupit niečo, čo neidpovedá celkom potrebám.
Do reštík chodíme zváčša do známych .... hotel vyberám 5 hviezdičiek ... alebo apartmán ....