Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Firma používa neurčité obaly, vytvorila nádejnú antiznačku

28.07.2017 | Adrián Berecz

Diskusia (12 reakcií) Pravidlá diskusie

28.07.2017 | volim teda som

taka jemna kopia lidlu (a ten je kopiou aldi)...a taky silnejsi nadych norskeho socializmu... naco tri druhy jogurtu? my dobre vieme ze tebe staci jeden...co na tom ze je hnusny...

28.07.2017 | noblesa

tak si ho nekupuj.. co frfles?

28.07.2017 | Marek111

...podla hospodarskych vysledkov lidlu si ludia myslia, ze nepotrebuju velky vyber a ze tie jogurty su celkom fajn.
ale niekto si musi pofrflat.

28.07.2017 | salamoon

za socializmu u nas si pamatam jeden jogurt, kt. som casto jedaval na ranajky s rozkom...v 89 stal 1,30Kcs sa mi zda, ten s tou jahodou/slivkou na obale, konzistencia jedna basen a este aj ten lekvar v nom bol poctivy...a vymenil by som ho za vyber vsetkych 10 umelych shitov, kt. su dnes v regaloch...dnes ked chces kupit jogurt v podobnej kvalite, tak si musis paradne priplatit oproti 40-50c standardu spomenuteho vyberu farebnych umelych shitov...takze suhlasim, menej kvantity, viac kvality za podobnu cenu...pre niektore drobnosti chodim specialne do Lidlu (napr. kecup, chren..)

28.07.2017 | .Adam

Ocividne vobec v Lidli nenakupujete. Vyrobky v Lidli su kvalitativne na vysokej urovni. Naviac maju pravidlo, ze z kazdeho vyrobku maju aspon dve verzie. Jednu standardnu, lacnejsiu a druhu premiovu za vyssiu cenu.

28.07.2017 | HaEs

Zaujimalo by ma, ci sa by sa aj na Slovensku dal zeregistrovat napis "Krem na ruky" v ramceku ako obchodna znacka, tak ako to spravila uvedena firma v USA.

28.07.2017 | dmm

Toto je pekny oxymoron: "Vyrobky v Lidli su kvalitativne na vysokej urovni."

28.07.2017 | Michal Rybárik

Oxymoron? Doma sa snazime kupovat co najkvalitnejsie veci, a po niektore veci chodime vyslovene do Lidla.. Parky, sunka, niektore konzervy, su v Lidli super... 85-95% podiel masa, co je viacmenej maximum ktore sa da do toho dat, aby z toho bol este pozadovany vyrobok... Mozno sa tam najdu aj veci ktore by som si nekupil, ale je tam dost veci, kvoli ktorym sa tam oplati zajst..

30.07.2017 | dmm

Lidl je zvláštny fenomén. Ludia vedia že je to lacný obchod ale nechcú si pripustiť že je to menej kvalitné. Preto, aby neznížili svoj status vynášajú tieto obchody hore. Z obchodného hľadiska je to geniálny počin. Taká zbytočnosť ako balená voda a koľko zákazníkov je za to ochotných platiť.

Apropo, jedlo treba konzumovať čerstvé, načo sú konzervy? Šunka a párky sa kupuje u mäsiara, zelenina na trhu. Pečivo od pekára ktorý za to ručí svojim menom.

09.08.2017 | jm4n

Chodim obcas do lidla na konkretne veci, napriklad novozelandsky sauvignon blanc za 5€, ktory inde v rovnakej kvalite stoji 10€, a ked tam uz som zoberiem ovocie a zeleninu, a vobec sa za to nehanbim.

Ked budem na dochodku, mozno budem mat cas obehavat masiarov a pekarov. Ale pravdepodobnejsie sa radsej budem venovat svojim zalubam.

03.08.2017 | muchomuurka

No ja neviem, neobjavili v tej Emérike náhodou teplú vodu? V Kanade napr. funguje No name s nápadne podobnou koncepciou od 70 rokov minulého storočia. Akurát má Brandless viac fancy názov a šťavnatejšie PR :).