Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Konečne e-commerce konferencia, ktorá sa vymyká priemeru

24.05.2018, 00:00 | PR

Inzercia | V piatok 18.5.2018 sa v bratislavskom hoteli Saffron konal prvý ročník vzdelávacej e-commerce konferencie – CREATIVE summit. Ako prebiehal a čo priniesol účastníkom?

  • Tlačiť

Tradícia odborných konferencií je posilnená tohoročným nováčikom – CREATIVE summitom. Event zastrešil všetky oblasti, s ktorými sa majitelia a manažéri e-shopov dennodenne potýkajú. Snahou organizátorov bolo priniesť skutočne vzdelávaciu a nekomerčnú konferenciu. „Zúčastňujeme sa každý rok mnohých konferencií a často sme vídali komerčne ladené prednášky, ktoré pre účastníkov neboli prínosom,“ hovorí Jana Zajícová, hlavná organizátorka CREATIVE summitu a CEO spoločnosti CreativeSites, odborného garanta eventu. „Chceli sme preto priniesť ľuďom možnosť vzdelávať sa, poradiť sa s tými najlepšími a inšpirovať sa navzájom,“ dopĺňa.

Návštevníci sa stretli s expertmi, ako sú Pavel Ungr (nezávislý SEO konzultant), Martin Svoboda (business development manager, Google), Tomáš Vrtík (expanzia na zahraničné trhy, Expandeco), Pavel Pola (e-mail marketér, Etnetera Activate) alebo Martin Brablec (content marketér, Obsahová agentura).

Účastníkov nadchla možnosť individuálnych konzultácií so spíkrami, ale aj s partnermi konferencie. Rozprávali sa napríklad s profesionálmi z distribučnej spoločnosti GLS, a tiež s odborníkmi z Blue Winston (online marketingový nástroj), z iDoklad (fakturačný systém) alebo z GoUP (online reklamná agentúra). Návštevníci získali rady aj z oblasti GDPR, affiliate marketingu, online platieb, analytických nástrojov na sledovanie vyhľadávania a navigácie na e-shope, SEO, prepojenia e-shopu s fakturačným systémom, expanzie do zahraničia, na eBay a Amazon a i.

Na záver konferencie prišlo veľké finále - tombola, ktorá ponúkala lákavé ceny. Išlo najmä o služby od partnerov podujatia, spolu v hodnote 4 500 eur. Výhercovia si odniesli napr. zľavu na e-shop na mieru, hĺbkový audit Google Adwords, extra hodiny affiliate managera, elektronické reklamné kampane v obchodných centrách, 100 zásielok do Európy, kupón na nákup produktov, školenia podľa vlastného výberu či vstupenky na E-commerce ples.

Programom sprevádzal jeden zo spíkrov, Ivan Cingel z CreativeSites. „Od ľudí sme mali zatiaľ výbornú spätnú väzbu, atmosféra bola veľmi priateľská a príjemná, takže máme motiváciu pokračovať v ďalších ročníkoch,“ hodnotí event moderátor.

CREATIVE summit

To sú unikátne prednášky bez komerčných rečí, odborní spíkri, prípadové štúdie, konzultácie s ľuďmi z praxe a obrovský priestor pre networking. Vzdelávacia e-commerce konferencia CREATIVE summit je určená práve majiteľom a manažérom e-shopov. V panelových diskusiách na otázky účastníkov odpovedajú zástupcovia menších i väčších e-shopov. Okrem toho je pre účastníkov zabezpečené občerstvenie a kofeín po celý deň. Súčasťou programu je atraktívna tombola, ochutnávka pív, živá hudba na afterparty a mnoho ďalšieho.

  • Tlačiť

Tagy PR články