Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vonku ho len tak nenájdete. Hotový človek sa vyrába dlho

23.09.2019, 08:00 | Adrián Berecz | © 2019 News and Media Holding

Keď si firma konečne vyberie spomedzi množstva životopisov a uchádzačov, začína sa jedna z najťažších fáz kariérneho života zo strany zamestnanca aj zamestnávateľa – vyrobiť z nového človeka plnohodnotného zamestnanca, ktorého treba integrovať do kolektívu a firemných procesov tak, aby bol pre firmu reálnym prínosom. Výsledky prieskumu TREND Barometer ukazujú, že skúšobná doba, ktorá obvykle trvá do troch mesiacov, na to rozhodne nestačí.

  • Tlačiť
  • 0

Väčšina oslovených konateľov, prezidentov asociácií, manažérov, generálnych a výkonných riaditeľov sa zhoduje, že proces úplného a kvalitného zaškolenia zamestnanca trvá dlhšie časové obdobie.

Vytvoriť vo firme nového plnohodnotného človeka do troch mesiacov považuje za možné iba 12 percent opýtaných. Najviac manažérov (31 percent) si myslí, že to trvá od troch do šiestich mesiacov, podľa štvrtiny opýtaných je ideálny a dostatočný čas pol roka až rok.

Nikdy to nekončí

Veľká časť respondentov (27 percent) poukazuje na to, že celková integrácia do firmy je veľmi špecifická a jej dĺžka sa nedá presne určiť.

Neprehliadnite

Päť percent opýtaných tvrdí, že je to nikdy

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy onboarding, personalistika

Diskusia (0 reakcií)