Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Podnikateľom roka je Ľuboš Fellner z Bubo Travel

01.03.2012 | Dominik Orfánus

Diskusia (19 reakcií) Pravidlá diskusie

01.03.2012 | jorgeR

Fellner...len aby sa nezabudlo, to je tento hajz1ik:
http://pocitace.sme...

A priklady:
http://web.archive....

http://web.archive....

01.03.2012 | M.Karak

pekne svinstvo

01.03.2012 | prehltac salok

nj fellner sa vedel zdy "vynajst" ak to povazoval za potrebne ...

01.03.2012 | stefan

toto som doteraz nevedel... doteraz mal u mňa len plusové body...

03.03.2012 | martin21

Dik za info ..budem informovat mojich znamych nech su v obraze..ale uz ked mu robil reklamu I.Miklos.....muselo byt hned slusnym ludom jasne co je to za cloveka..Myslim ze aj to je hlavny dovod preco to vyhral..Kradnut sa vyplati ako sa ukazuje..

01.03.2012 | mailiam

preto je podnikatelom roka 2011, nie 2001

01.03.2012 | ulicnik24

urcite je dobry podnikatel lebo najst dost blaznov ochotnych zaplatit si u neho predrazene zajazdy nie je lahke.

02.03.2012 | lubo fellner

Dovolim si vyjadrit sa k tejto „kauze“ Pisal sa rok 2001, v tomto roku vznikol Google a tak si viete predstavit kde bol internet v tej dobe na Slovensku. Zadal som v nasej malilinkej cestovnej kancelarii – na zimu sme sa vtedy stahovali na druhe poschodie do miestnosti cca 11 m2 aby sme usetrili za najom - projekt „Rady na Cesty“ Ten nazov nam potom niekto ukradol podobne ako „Svet na Dlani.“ Na starost ho u nas dostal Ivan Janko. A Ivan na tomto projektiku robil –malo ist o informacie ku krajinam kde sme robili zajazdy. Uz vtedy sme mali za sebou najvacsie cesty na Slovensku – v tejto dobe ide uplne o bezne krajiny – a mali sme teda dostatok informacii priamo z miesta. Ivan evidentne cosi stiahol z inej stranky. Bola to uplna hlupost lebo ten pan nemal tie informacie z prvej ruky – nikde poriadne necestoval – a mal tie informacie opisane z nejakych bedekrov, nieco prelozil. Naozaj isli o uplnu nezaujimavu hlupost- tyzdenna pozeranost tych stranok bola taka aku mame teraz za hodinu. Ked som sa to dozvedel povedal som Ivanovi nech si da veci do poriadku a nech mi reportuje vysledok. Ivan tvrdil a zrejme doteraz tvrdi, ze nic neopisal. Ja som vsak taky pocit nemal a v mojich ociach Ivan zlyhal a ja som sa s nim rozlucil. Vsetky tieto informacie musi ten pan vediet a tak nechapem tu zast. My sme uz v roku 2001 boli moralnou a zasadovou firmou. Ivan Janko je teraz uznavanym slovenskym novinarom a nevie mi odvtedy prist na meno. Toto vsetko sa da overit (doslova jednym klikom).
Inak takychto veci by ste za tych 20 rokov co robim nasli urcite viac. Ked clovek hocico robi tak vzdy cosi pokazi. Ked som pracoval ako lekar tak sa hovorilo, ze kazdy dobry chirurg ma na konte aspon jednu mrtvolu. Kto ju nema proste neoperuje.
Podla mna by sa malo vzdy sustredit na to ako sa clovek k danym problemom postavi, ci ich riesi, vyvodi vysledky. Ked je vyse 90% ci mozno aj sprofanovanyxch 99% toho co robi dobre nemusime ho zatracovat za drobne percenta, ktore su statistickou chybou- haha.
Samozrejme mrzia ma aj tie statisticke chybicky anaozaj uprimne sorry.
Mozem Vam vsak slubit, ze sa posnazim aby ste na mna ako na podnikatela roka mohli byt hrdi. Budem sa snazit ist prikladom. Preco? Lebo pozitivne priklady a tym padom dobra nalada nam velmi na Slovensku chybaju. Lubo

02.03.2012 | Filip Glasa

argumentovať návštevnosťou pri kradnutí obsahu je naozaj trápne. Stačilo normálne priznať že to pracovník bez Vášho vedomia opisoval z iného webu a to by stačilo. Ale pridávať k tomu tie kecy, že akú máte návštevnosť vy a akú on, tak to je teda silné kafe. To akže veľkí hráči môžu kradnúť?

02.03.2012 | temp

"tyzdenna pozeranost tych stranok bola taka aku mame teraz za hodinu."
porovnavate navstevnost nejakeho webu v r. 2001 s vasim webom v r. 2012 ?
pokial si dobre pamatam, okolo r. 2001 poznali internet vacsinou len studenti na VS skolach, nejake firmy + par malilinko domacnosti mali dial-up pripojenia... vacsina Slovace vedela o internete len z pocutia :)

02.03.2012 | cpa

Je sice sympaticke, ze reagujete, ale kto si precita ten clanok, jasne vidi, ze veci zahmlievate a zlahcujete. Nie som povodny do veci nijak zainteresovany, ale za podstatne by som pozadoval nasledovne (dufam, ze odpoviete):
- ospravedlnili ste sa niekedy poskodenemu autorovi?
- poskytli ste mu akukolvek satisfakciu za pracu, ktoru ste mu takto zobrali?
- ospravedlnili ste sa niekedy za formu reakcii, ktoru ste vtedy (mozno v ere podnikatelskej neskusenosti) zvolili?
Nieco take by som v rovine etickej ocakaval od podnikatela roka, hoci aj dodatocne. Podotykam, ze jemu moze byt ozaj jedno ci sefredaktor odisiel alebo nie, skodu mu spravila Vasa firma, ten sefredaktor to nerobil ako konicek ale pre Vas a vo Vasom mene.

02.03.2012 | teve

Dobry den pan Fellner, suhlasim s argumentami predrecnikov...operovat tu s tym, ze islo o nezaujimavu hlupost, nasledne porovnavat tyzdennu sledovanost v roku 2001 s Vasou dennou sledovanostou v roku 2012 je fakt smiesne, zvlast ked nam tu popisujete v akych skromnycgh priestoroch ste vtedy existovali a v akych plienkach bol internet .A spominat tu fakt, ze ved aj Vam cosi ukradli....to uz je vazne na zamyslenie.A preco by sme na Vas ako podnikatela roka mali byt hrdi ? Trocha pokory by azda nezaskodilo. Mal som v plane tento rok vyuzit sluzby Vasej cestovky, mal som nejake referencie od znamych...zial dnes ste ma prinutili urobit rozhodnutie, ze cestovat budem, len bubo uz zvazovat naozaj nechcem
T

08.03.2012 | jorgeR

Naozaj som necakal, ze sa tu strhne nejaka diskusia, ale som prijemne prekvapeny, ze reagujete. I ked musim dat absolutne za pravdu ostatnym diskuterom, ze zahmlievate a vsetko zlahcujete ako sa len da.

Nieco odpisat rozhodne nie je okopirovat cele pasaze, uz len ten priklad s autostopom, ktory som dal, je jasny. Pekne linka za linkou, komentar za komentarom.

Ad: "Ivan tvrdil a zrejme doteraz tvrdi, ze nic neopisal. Ja som vsak taky pocit nemal a v mojich ociach Ivan zlyhal a ja som sa s nim rozlucil."

Lenze ja som v 2001 videl cast Vasej korespodencie a rozhodne to vtedy nevyzeralo, ze by "Ivan vo Vasich ociach zlyhal". Celkom jasne si pamatam minimalne dva utocne maily s vulgarizmami. Skuste teraz povedat, ze si vymyslam...

02.03.2012 | jkovacik

Gratulujem pan Fellner, robite to dobre. Z nominovanych ma vas pribeh chytil najviac. Cestujeme s vami pravidelne a prosim, nepolavte ani teraz, ked mate toto krasne ocenenie. J. Kovacik

02.03.2012 | 3biq

Fuuha, s moralistami sa tu vrece roztrhlo. Mnohi sa prave dnes dozvedeli o tom, ze kedysi existovala stranka walker.sk, precitali si pribeh neuspesneho hraca, ktoreho okradla zla velka firma, vsetko je hned vsetkym jasne ako facka, dobre sa nam to od stola moralizuje, najradsej by kazdy okamzite trestal a sudil! A preco? Lebo ludska normalnost je uz davno v prdeli. Chyba sa stala, no kto je na svete neomylny a moze sa nu vobec Fellner osobne?
Najvacsou tragediou je, ze to, ze prave Bubo slovakov naucilo vo vacsom chodit do exotickych destinacii, kde bezne cestovky nechodili a Slovaci vdaka nemu spoznavali mnohe nove, ale to pozitivne co urobili si uz nikto nepamata. Pretoze si vsetci vsimate len cudzi uspech a zavidite az ste z toho cerveni - nie priucit sa od lepsich alebo spolupracovat, nie, tu len bi bi bi uspesneho do hlavy. Taky sme my ubohy narod!

Ked uz sme pri tom, nech hodi kamenom ten, kto nikdy nic odniekial neodpisal, pokrytci! A v poslednej vete s Fellnerom uplne suhlasim - moralne vzory a dobra nalada nam tu chybaju ako sol.

03.03.2012 | ulicnik24

Bubo urcite nenaucilo slovakov cestovat po exotike. Osovbne nepoznam nikoho kto by s nimi cestval, vsetci moji znami (aj ja) ktori cestovali do exotiky, tam isli na vlastnu past.

03.03.2012 | Orc

Moralne vzory naozaj na SK chybaju a bohuzial ani Vy ani pan Fellner na tom, po tychto prispevkoch, nic nezmenite.

Prajem Vam, az raz vyprodukujete nejaky zaujimavy obsah (ci uz online alebo offline), aby Vam ho nikto neukradol. A ak Vam ho niekto ukradne, aby ste to bral tak pozitivne, ako ked ho ukradnu niekomu inemu.

Najvacsou tragediou je, ze na SK nikto za nic osobne nemoze (od politiky az po podnikanie).

03.03.2012 | Lukas71

Pan Fellner, vela zdaru zelam, tucet zavistlivcov na Slovensko nie je az take zle.

08.03.2012 | jorgeR

3biq, ty si asi vtedy tahal kacera po dvore, takze vidis len uspesnu firmu, lenze ja som tie sproste a vulgarne Fellnerove reakcie bez argumentov naozaj vidiel a videl som aj bezmocnost walkera, ktory skoncil. Takze si vyhradzujem pravo tu teraz moralizovat a vytahovat tuto kauzu. Keby sa k tomu pan podnikatel aspon postavil celom, ale on tu len zahmlieva.