Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predražené zamestnanecké systémy? Mýtus!

22.11.2019, 00:00 | PR

Inzercia | Elektronizácia je bežnou súčasťou moderného života. Namiesto papierových peňazí používame bankomatové karty, alebo platíme mobilmi, namiesto cestovných lístkov máme elektronické karty, papierové stravovacie poukážky tiež nahradili elektronické karty. Výhody si pochvaľujú všetky strany - zamestnávatelia, zamestnanci i samotné prevádzky.

  • Tlačiť

Dá sa však ísť ešte ďalej. Dôkazom je CALLIO BONSY -  jedinečný informačný systém pre správu zamestnaneckých účtov, ktorý v sebe spája dochádzku, zamestnanecké prístupy, benefity, zabezpečenie stravovania, rekreačného príspevku a ďalšie funkcie na jednej karte. O univerzálnej karte, s ktorou môžete ušetriť aj tisíce eur, hovoríme s Michalom Hanzelom, riaditeľom spoločnosti GGFS.

Nie je zabezpečenie systému s toľkými funkciami príliš drahé?

Práve naopak, systém je založený na modulárnej platforme tak, aby šetril náklady spoločnosti. Na vytvorenej technologickej infraštruktúre sa zapínajú jednotlivé moduly podľa potrieb zamestnávateľa: evidencia dochádzky, autorizácia prístupov, výdaj pracovných prostriedkov, evidencia stravovania a podobne. Práve v tom je systém CALLIO BONSY vysoko efektívny, je výhodný skutočne pre všetkých používateľov, dokonca aj živnostníci majú možnosť prostredníctvom jeho využívania získať výhody, ktoré boli doteraz dostupné skôr len pre väčších zamestnávateľov.

Predsa len, v minulosti sa v médiách objavili, najmä v spojení so zabezpečením elektronických stravných kariet informácie, že tieto služby stoja státisíce eur...

Zachytili sme články, v ktorých sa zamieňajú dve veci - poplatok za správu systému a objem peňazí klientov, ktoré sú určené na preplatenie odobratých služieb. Napríklad ak zamestnanec konzumuje stravu v niektorej prevádzke, je potrebné túto stravu prevádzke uhradiť - a presne na to sú určené peniaze klientov. Tie sú alokované na účtoch a môžu byť aj v státisícoch Eur, ale patria vždy klientovi, zamestnávateľovi, zamestnancovi, nikdy nie prevádzkovateľovi aplikácie. Ten zabezpečuje, aby sa klientove peniaze včas, riadne a v súlade s platnou legislatívou previedli na prevádzky, kde došlo k odobratiu služby.

Za prevádzku aplikácie klient platí len vopred dohodnutý fixný poplatok, ktorý sa odvíja napríklad od počtu zákazníckych účtov, či rozsahu využívania modulov. Takto môže byť aplikácia ekonomicky atraktívna aj pre menšie firmy, prípadne živnostníkov.

Aké sú teda, okrem ceny, ďalšie výhody pre živnostníkov?

Výhody sú spravidla spoločné pre všetkých užívateľov - vďaka systému hradia len odobraté, teda skutočne realizované služby (napríklad rekreáciu či stravné), veľkou výhodou je skutočná úspora nákladov a v prípade živnostníkov je to navyše možnosť, ako získať všetky daňové zvýhodnenia.

V čom konkrétne spočíva spomínaná úspora nákladov?

Okrem toho, že spoločnosti neplatia extra poplatky za implementáciu potrebných funkcií, ide o šetrenie nákladov na administratívu, či času spojeného so zabezpečením jednotlivých aktivít pre zamestnancov. Napríklad obsahuje funkciu, ktorá automaticky sleduje čerpanie príspevkov na rekreáciu a tieto informácie má zamestnávateľ možnosť jednoduchým spôsobom vložiť do svojho mzdového systému. Tiež nie je potrebné evidovať samostatné zamestnanecké účty a karty pre dochádzku, prístupy a podobne. Aj pre menšie firmy je úspora napríklad pri manipulácii s rôznymi papierovými poukážkami, šetrenie nákladov na bezpečnosť pri manipulácii, systém nepracuje s poplatkami spojenými s doručovaním poukážok...

Ide o zavedenie nového systému, alebo je už overený v praxi?

Systém funguje už niekoľko rokov a v súčasnosti ho využívajú desiatky tisíc ľudí. Je teda overený, plne funkčný a bezpečný.

Viac informácií na: info@ggfs.eu

  • Tlačiť

Tagy PR články