Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Vito Bovoli: Príliš sa zameriavate na veľkých investorov

04.11.2003 | František Múčka

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

06.11.2003 | pietro

Vazeni, kto sa podielal na preklade tohto rozhovoru? Su tam vety, ktore nemaju hlavu ani patu. Nabuduce, ked budete robit rozhovor s talianom, tak si dajte pozor (pripadne to dajte prelozit mne). V tlacenej forme to hadam takto neuverejnite....

06.11.2003 | lorenzo

Neviem, ci je ten pan taky dolezity, aby sa mu venovalo tolko priestoru. Inak sami clanok mi paci, je to zaujimavy pohlad z cudzej perspektivy.

07.11.2003 | janoska@trend.sk

Panu Lorenzovi: Cim sa podla vas meria dolezitost osobnosti? Clovek podla mna nemusi byt CEO, vysoky politik alebo top podvodnik, aby mohlo ist na rozhovor, ci nie? Inak som rad, ze sa vam text pacil.
Panu Pietrovi: Ak su tam vety, ktore nemaju hlavu ani pätu, tak potom je zrejme chyba vo mne. V opacnom pripade odporucam precitat si vetu este raz.
Janoska, editor zodpovedny za clanok