Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ako ušetriť na dovolenke? Otehotnite

15.05.2017, 13:00 | jh | © 2017 News and Media Holding

Európa starne, detí sa rodí čoraz menej. Čo s tým? Riešenia by pravdepodobne mali hľadať „tí hore“ v sociálnej politike. Kým sa tak stane, sú tu súkromné iniciatívy.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

Nedávno napríklad rakúska rozhlasová stanica OE3 robila akciu s názvom Magic Night, keď celý večer a noc hrali „slaďáky“ a vyzývali poslucháčov, aby ich zobrali ako inšpiráciu k zvýšeniu pôrodnosti v Rakúsku. Slovenská cestovná kancelária Bubo ide ďalej.

Ako sami hovoria, chcú podporiť priaznivý demografický vývoj, aby bolo scestovaných a zvedavých Slovákov viac. Preto vymysleli májovú akciu, ktorá spočíva v tom, že ak sa dvojica prihlási na zájazd a podarí sa im na ňom splodiť dieťa, po narodení bábätka vráti cestovná kancelária ženskej polovičke dvojice plnú sumu, ktorú za zájazd zaplatila.

Neprehliadnite

Akcia má aj odborného garanta – je ním Peter Mareš, primár gynekologicko-pôrodníckeho oddelenia Sanatória Koch v Bratislave, ktorý musí po otehotnení potvrdiť vysokú pravdepodobnosť, že k nemu prišlo počas trvania zájazdu.

Cestovná kancelária sľubuje dvojiciam, ktoré sa do akcie zapoja a do prihlášky napíšu príslušné heslo, počas zájazdu napríklad aj troje raňajky do postele, aj obrázkovú knihu Kámasútra.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 4

Tagy Honda, test motorky, TREND.sk Auto test