Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dominic Cummings: Kariérny sociopat a geniálny stratég, čo z brexitu spravil grotesku

26.03.2019 | Jozef Tvardzík

Diskusia (8 reakcií) Pravidlá diskusie

26.03.2019 | SaLaDiN

Brexit presiel, lebo cela kampan bola plna polopravd a lzi a nejak nikto z politickeho spektra voci tomu nebojoval, nebola vola a nechal sa priestor populistom. Ako nic genialne, Kotleba a Harabin musia byt geniovia tiez, dajte im priestor v mediach tolko ako idiotom, co propagovali Brexit, zostavia po volbach vladu.

Ako vzdy, zlyhali media, objektivnost nula bodov, nieco ako tu pri prezidnetskej kampani, kde jeden kandidat slubuje a zalozil kampan na modrom z neba a zatoceni s korupciou, zmene aj ked na to nema kompetencie ale pyta sa jej to niekto z moderatorov politickych diskusii? Nie. Cize asi tak, ludia su hlupe ovce.

26.03.2019 | Marek111

vzdy len tie zle media. ked si treba kopnut, tak sa media povazuju za ochrancov spolocnosti.
ked o niecom informuju a varuju, tak su samozrejme tiez zle, lebo ovplyvnuju.
teraz si vyber.

27.03.2019 | Andrej_sk

Media zlyhali? Ake? Zem a vek? Dnes su vsetko media - tv, rozhlas, fb, youtube, "tlac",... Pozadovat objektivnost od medii, ktore si Harabin zaplatil (alebo si tie media zaplatili Harabina?) je smiesne. Kotleba v mediach dostava zlomok priestoru v porovnani s Bugarom a pritom dostal neporovnatelne viac percent. Cize to nie je o mediach. Ludia mozu obvinovat samych seba, ze opakovane naletia ci v UK, ci u nas, ci v Cechach v 1948, ci v tridsiatych rokoch v Nemecku. Nechce to vysoku skolu, len pouzivat mozog, aby clovek zistil, ze ani po rokoch sa to tu nehemzi nelegalnymi imigrantmi, ze to tu neovladli Madari, ze romovia svojou porodnostou nenahradili povodne obyvatelstvo, ze to nie lykozrut decimuje nase lesy, ...
Ale nie, clovek je nepoucitelny, a lahko sa necha opakovane nahovorit na rychle a jednoduche riesenia zlozitych problemov a na cierno-biele videnie sveta.

27.03.2019 | Brano L.

+++

29.03.2019 | Ján Krkoš

Súhlas ...treba si pozrieť tento výborný film ktorý hovorí o tom, čo dokáže cielený marketing a manipulácia verejnosti médiami...a porovnať si s našou realitou v prezidentských voľbách, keď tak isto marketingové agentúry "stvorili " kandidátku na prezidenta a spolu s médiami z manipulovali verejnosť...

29.03.2019 | Andrej_sk

Co se babe chcelo, to se babe snilo. Precenuje sa vplyv medii. Hlavne dnes, ked clovek moze cerpat z akehokolvek zdroja, aj zahranicneho. Keby to v britskej verejnosti uz dlhsie nevrelo a nebola averzia voci Poliakom, ktori im brali joby a peniaze posielali domov, voci Rusom, ktori v Londyne skupovali nehnutelnosti a tym vyhnali ich cenu hore, voci vychodoeuropskym ciganskym skupinam, zneuzivajucimi ich socialny system, voci balkancom, ktori tam vnasali mafianske praktiky, tak by im Unia nevadila. Im su ich kolonie prednejsie a kulturne blizsie ako vychodna Europa. Politici a tym padom aj media, hlavne bulvarne a teda citanejsie, sa len viezli na vlne verejnej mienky.
Potvrdzuje to aj Kotleba. Media uz 5 rokov "manipuluju" s verejnostou, ze aky je to nebezpecny jav - a stale sa mu zvysuju preferencie. Ani nic pre to nemusi robit. Ale verejnost si uz ziada zmenu. A bohuzial, casti verejnosti, je blizky on. A s Caputovou je to detto. Keby nebola nalada vo verejnosti naladena na jej typ politika, tak media sa mozu rozkrajat. Keby spolocnost nechcela zmenu, tak sa v druhom kole biju Miklosko a Sefcovic. Cize v dnesnej dobe hovorit, ze media manipuluju verejnostou je smiesne.

05.04.2019 | oko

Robert, to si ty? Nuz nevyslo ti to so Sefcovicom, a to ste vyuzili vsetky marketingové nastroje: od oslav MDZ s nizkointeligentnym retro humorom az po spravodajske hry, premiera, Zemana a trojske kone medzi priaznivcami fasistov.
ze sa prave ty navazas do Caputovej... a medii

29.03.2019 | HlasNaHlas

Tunajšie, resp. európske médiá z EÚ servírujú obrazy Británie, ktoré nezodpovedajú skutočnosti. Británia sa nezmieta v chaose, prosto hľadá možnosť ako záskať výhodné podmienky pri vystúpení z únie. O tom sa tam vedie diskusia v parlamente aj vo verejnosti. Väčšina Britov je presvedčená, že z EÚ treba odísť. Ak im nebude vyhovovať modus Mayovej, nastúpi niekto iný a jej prácu urobí trocha inak, ale s rovnakým cieľom - odísť z Únie. O budúcnosť Británie nemám niejaké obavy a slovenskí novinári, ktoých mátajú zlé predtuchy, nech radšej obrátia pozornosť na túto krajinu, v ktorej onedlho prepukne ekonomická kríza spojená so zhoršuhjúcim sa predajom áut.