Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Český slávik tento rok nebude. Systém hlasovania je už príliš zneužiteľný

20.09.2018, 09:46 | TASR

Populárna hudobná anketa Český slávik sa tento rok neuskutoční, informoval vo štvrtok spravodajský server iDNES.cz.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy

anketa, hudba

„Problémy posledných ročníkov ukázali, že veľmi otvorený systém hlasovania sa v období rýchleho rozvoja sociálnych sietí ukázal ako jednoducho zneužiteľný," povedal pre český denník Právo Jaroslav Těšínský z usporiadateľskej agentúry Musica Bohemica.

Neprehliadnite

Doterajšie pravidlá umožňujú prostredníctvom sociálnej siete Facebook odovzdať hlasy prakticky komukoľvek, kto sa hudobne prezentuje. Masové hlasovanie skupiny fanúšikov minulý rok spôsobilo, že skupina Ortel a jej líder Tomáš Ortel získali hlasy nad rámec fair play.

Agentúra preto zasiahla a skupine body odobrala. Ak má byť anketa barometrom popularity, musí držať krok s rozvojom sociálnych sietí.

Organizátori pracujú na novom projekte ankety, ktorý si však vyžiada čas. Preto sa rozhodli tento rok Českého slávika neorganizovať, píše server iDNES.cz.

Slovenská verzia Slávika skončila v roku 2013. Agentúra Forza vtedy ako dôvody zrušenia ankety uviedla klesajúci záujem verejnosti o hlasovanie, ktoré „bolo zmyslom a základom celej ankety o najobľúbenejších interpretoch slovenskej populárnej hudby“.

  • Tlačiť
  • 2

Tagy anketa, hudba