Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Cestovanie sa zastavilo. Kedy je možné stornovať zájazd?

25.03.2020 | Jarmila Horváthová

Diskusia (6 reakcií) Pravidlá diskusie

25.03.2020 | Anna K47.

...a Maznakov hotel v Rakusku KAPRUNE mal dobru sezonu ?

https://www1.pluska...

25.03.2020 | TotoTuSomJa

No, začínam mať miernu paniku za dovolenku na ktoré máme kúpené výhodné cestovky cez britskú leteckú spoločnosť a zaplatené ubytko priamo cez poskytovateľa ubytovania. Je otázka či dovtedy aerolínie neskrachujú, dtto majitelia nehnuteľností. Vymôcť od nich storno poplatky nebude ľahké.

25.03.2020 | martin33

Aj z tohto dovodu zasadne kupujem dovolenku ako "last minute". Maximalne 2 tyzdne pred odchodom. Nedokazem si planovat zivot niekolko mesiacov dopredu.

25.03.2020 | Jokerito

Akbides cez cestovku je to v pripade storna jednoduchsie, je to tu doma, ale ten pan vyssie si dovolenku organizoval sam , samostatne letenky, ubytko mozno cez booking, toto je, si myslim na dlhe lakte a tazsie vymozitelne ak skrachuje letecka spolocnost, sudit sa na dialku ci problem s prenajimatelom ak to tiez zavrie.

25.03.2020 | martin33

Ani v pripade cestovky sa neda beplatne stornovat mesiac pred odchodom. Poistenie storna nekryje dovody ako "zakaznik mi zmenil termin projektu".

26.03.2020 | Dada15

My sme si zakúpili začiatkom januára zájazd do Talianska v období cez Veľkú noc. Vtedy ešte nikto netušil, čo bude a ako prepukne koronavírus v celom svete. Nakoľko je vyhlásený núdzový stav v celom Taliansku, uzavreté hranice, MZVEZ neodporúča cestovať do postihnutých oblastí, hlavne čo sa týka Talianska, Činy, Iránu a Kórei. Týmto klientom, ktorí si zakúpili zájazd do týchto 4 rizikových oblastí majú CK vrátiť celú čiastku, ktorú klient zaplatil za zájazd. Vyšlo vyhlásenie SOI i SACKy ohľadom odstúpenia od zmluvy bez stornopoplatkov týmto klientom CK. Čiže zájazd sa neuskutoční pre vonkajšie podmienky ohrozujúce život klientov CK. Ale snívajte s nami! Sme predsa na Slovensku! CK nehovorí nič ochrana zdravia svojich klientov, iba biznis. Nevrátia peniaze, dajú Vám poukážku, alebo presunú termín zájazdu. Ja ako klient som chcela ísť cez veľkonočné prázdniny na zájazd s dieťaťom a nie počas školského roku a som tiež zamestnaná a termíny, ktoré má CK mi časovo nevyhovujú. Mne CK nezabezpečila zájazd, čo majú aj v zmluvných podmienkach, tak chcem vrátiť peniaze v plnej výške a nie, že konateľ mi napísal, že nevrátia, lebo oni musia platiť ľudí a leasing za autobusy. Úrad vlády, premiér, včera vydal vyhlásenie, že budú pomáhať týmto podnikateľom finančne. Tak sa pýtam, pani Horváthová, čo je pravda. To čo odporúča klientom a CK na svojej stránke SOI a SACKA, alebo to, čo hovoria a konajú konatelia týchto CK. Viem, že už som sa rozlúčila s peniazmi, ktoré som dala za zájazd a asi nielen ja, podľa toho čo píšu aj iní klienti na FC, nakoľko nepristúpim na to, aby som si vzala poukážku na ďalší zájazd. A už von koncom nie od tejto konkrétnej CK! Život a zdravie môjho maloletého dieťaťa a celej mojej rodiny mi je prednejší!