Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hlučné ticho: Keď v podnikoch nikto nikoho nepočuje a musíte si kričať do ucha

07.05.2018 | Adrián Berecz

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

07.05.2018 | Hedviga Takáčová

Svojho času som do obchodných centier na východe našej republiky písala, či by nemohli raz denne vypnúť hudbu a zaviesť hodinu ticha.Čudovala som sa, že mi aj odpovedali. Odpovede boli , že s takýmto nápadom nerátajú a že robia všetko pre zákazníka. Nevadí. Mohli mať reklamu na ticho. Aj to je reklama a myslím si, že dobrá.

09.05.2018 | Vyktorka

Potom sa čudujeme, že ľudia vyhľadávajú odborných lekárov. A pýtam sa, čo robí v prospech zdravia na tomto úseku náš milovaný štát pre svojho obyčajného občana. Zhola nič, iba si hojká vo svojich úradníckych kresielkách a poberá z našich vreciek euráčky.
To, čo sa tu deje v tomto bordeli, zvanom kapitalizmus v rannom štádiu je proti zdravému rozumu. Všetko pre konzum a plné bruchá - niektorých a tých to
netrápi. Potom sa ct. vládni čudujú, že sú v uliciach ľudia rôzneho zmýšľania, povolaní a pod. to nie je iba nejaká poondiatá opozícia, jdnoducho občan je na
celý tento systém, ktorý ho neochraňuje nasraný a to je celé vysvetlenie, len tak ďalej milý štátnici a bude ako nebolo.

02.08.2018 | Miskooo

Ja vždy len ľutujem ten personál v baroch a hlučných reštauráciách. Mladí ľudia čo prd zarobia a ani nevedia že si zničia sluch. Keď to zistia bude už neskoro.