Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Jahoda za 20 eur: Supermarket kritizujú za predaj „dokonalého“ ovocia

09.02.2017, 09:45 | ČTK

Hongkong je preslávený luxusným tovarom a vysokým počtom miliardárov, pre ktorých je tu dostatočne veľký trh. Keď však začal jeden z miestnych reťazcov ponúkať jednotlivo balené jahody v prepočte za približne 20,35 eura za kus, vyvolalo to vlnu kritiky a posmechu, napísal spravodajský server The Times.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Hongkong

Jahody Kotoka dovezené z japonského mesta Nara sľubujú „dokonalú vyváženosť sladkosti a kyslosti“, tvrdí hongkonský supermarket Citysuper, ktorý ponúka aj ďalšie drahé vybrané japonské ovocie, napríklad melón v prepočte za približne 175 eur.

Kvôli chúlostivosti jahôd sa ich rozhodli prepravovať a predávať aj s pôvodným japonským obalom a supermarket ich propaguje ako dokonalý valentínsky darček, odvodený od japonskej tradície darovať „dokonalé ovocie najvyššej kvality“.

Miestnych kritikov však supermarket nepresvedčil. Ich terčom sa stala ako drahota samotnej jahody, tak aj obal zahrňujúci aj falošnú slamu a ružovú polystyrénovú „pančušku“, akú často more vyplavuje na hongkonské pláže.

„Tie dôkladne zabalené jahody predávané po jednom kuse v Citysuper mi pripomínajú niečo z filmu Šialený Max – napríklad poslednú jahodu na Zemi. Je to smiešne,“ vyhlásil šéf ázijskej pobočky ekologickej organizácie Sea Shepherd Gary Stokes.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Hongkong

Diskusia (0 reakcií)