Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Majiteľ vietnamskej reštaurácie: Podnikanie na Slovensku je ťažké

18.01.2019 | Jozef Tvardzík

Diskusia (17 reakcií) Pravidlá diskusie

18.01.2019 | Emasculate

To by nebol miestny neomarxista Tvardzik aby rozhovor s podnikatelom o podnikani nezasmradil podnadpisom o nejakom pocite alebo nepocite bezpecia. Ste normalny pane? Co tu zase oxidujete s vasou agendou? Bratislava ma jednu z najnizsich mier nasilneho zlocinu v europe, co tu zas podsuvate vase k0k0tske narazky a dristy, pytat sa chlapika ci sa tu citi bezpecne. To kde sme, v Kabule?

Podnikatelovi zelam vsetko dobre, nech je odhocikadial.

18.01.2019 | reddington

Mam kamaratov aziatov a naozaj v niektorych chvilach a na urcitych miestach sa v Bratislave necitia bezpecne. Kotlebizmus a pasivny rasizmus je naozaj na vzostupe.

Ano bol tu klud tak 4 roky ale s nastupom LSNS sa to zhorsilo.

18.01.2019 | bozsky

Tak uved tie 'niektore chvile" a "urcite miesta"... lebo ked je to po tom, co niekoho nase-rie, je kazde miesto nebezpecne :-D :-D :-D

18.01.2019 | shaggy

Akurát, že tí ľudia tých dutohlavov naserú iba tým, že sú.

18.01.2019 | Švajčiarsky Puňťo

Buď chlap a priznaj že to nie sú kamaráti, ale amanti :)

18.01.2019 | Švajčiarsky Puňťo

Nejde mi do hlavy, prečo nejde podnikať naspäť do Vietnamu, keď to tu je také ťažké.

18.01.2019 | bozsky

Ale vsak nech povie, kde sa to "udajne malo stat". Nech viem, kde nemam chodit a ci je to len vymysel...

18.01.2019 | Jozko Ferko

každý majitel gastro prevádzky je pod neustálym útokom desiatok úradníkov s okrúhlou pečiatkou...Takže sa vietnamský majiteľ nemôže cítiť bezpečne pretože nikdy nevie ktorý úrad naňho zaútočí s POKUTOU...Dôvod na pokutu sa nájde vždy najmä v tomto socdem štáte

18.01.2019 | Emasculate

To mas pomylene. Pre neomarxistov je statny uradnicky teror legitimnym nastrojom na vymahanie poslusnosti a konformity s rezimom. To marxista otazkou urcite nemyslel.

18.01.2019 | Don Quijote

Názorná ukážka diskusie blbého s blbším.

18.01.2019 | shaggy

Ich príspevky možno nevynikajú tým, ako sofistikovane sú napísané, ale na ich obsahu nie je nič blbé.

18.01.2019 | Don Quijote

Tak si to rozoberieme. Osoba, ktorá sa označuje, ako "Emasculate" sa tu rozčuľuje nad tým, že nám Tvardzík "zasmradzuje" článok o pocite nebezpečia. Ako už napísal "reddington" na Slovensku sa cudzincom sem tam stane, že dostanú po hube. Podľa mňa ide v prípade aziata o legitímnu otázku. "Jozko Ferko" zase hovorí o "neustálym útokom desiatok úradníkov s okrúhlou pečiatkou". Nebudeme si nič nahovárať, Slovensko je rajom byrokratov. Ak sa úradníci starajú, či dotyčný pán vo svojej reštaurácii dodržuje hygienické predpisy, bezpečnosť práce, správne označené únikové východy, protipožiarne opatrenia a iné, tak kde je problém? Ak je toto úradnícka šikana, tak už fakt neviem? Asi páni diskutéri chcú, aby to tu vyzeralo, ako v Bangladéši. Jednoducho, ak je niekto hlupák, tak to treba nahlas povedať a tu sa zišli dvaja hlupáci do diskusie.

18.01.2019 | reddington

Tak ono je zaujimave ze tie 4 roky dozadu to bolo relativne normalne...alebo skor aj tie hlupe hlavy si tak nevyskakovali. Dnes si kazdy myslim ze moze vsetko a nic sa mu nestane.
Ten trend je desivy. A si vezmi ze cudzincov na SK je fakt minimum.

Co sa tyka byrokracie je to naozaj tak. Slovensko ma nezmyselne zakony a reguli ktore si castokrat odporuju a su kontraproduktivne..napr. dve umyvadla alebo 2 oddelene miestnosti pri vyrobe syra..bullshit.

Netreba vsak ale zabudat na to ze lacne azijske vyvarovne mali vzdy v europe problem s hygienov.

Byrokracia je tiez celkom meratelna vec a su rebricky ktore ukazuju ze slovensko na tom teda dobre nie je.

18.01.2019 | shaggy

Typické argumenty blbého.
"Ak sa úradníci starajú, či dotyčný pán vo svojej reštaurácii dodržuje hygienické predpisy, bezpečnosť práce, správne označené únikové východy, protipožiarne opatrenia a iné, tak kde je problém?"
Nebudem predpokladať, že si tak osvietený, že by si rešpektoval majetok cudzieho a priznal si, že už samotná kontrola je amorálna. Ale tie ich kontroly nemajú nič s hygienou, bezpečnosťou práce atď.

"Asi páni diskutéri chcú, aby to tu vyzeralo, ako v Bangladéši."
Lepšie, ako chcieť, aby to tu vyzeralo ako v KĽDR (tak, ako to chceš ty).

19.01.2019 | Andrej_sk

Suhlasim s tvojou analyzou ich debaty, ale bohuzial my sme Banglades. Zakony mame perfetkne, uradnickovia sa budu predhanat a buzerovat ta, ze ake mas mat podlahy, aku svietivost maju mat neonky (ktore uz ani nie je dostat), kolko drezov a chladniciek mas mat,... ale tym to pre nich hasne. Iste si videl niektore diely Pohlreicha z kuchyn restauracii, alebo fotky z nasich nemocnic.
Cize u nas su zakony pre zakony a peciatky pre byrokratov.
A uplna spica, ze tieto zakony neplatia pre urady a cokolvek v gescii statu, a tak sa na urady invalidi s vozikmi nedostanu, pripadne su rieseni na chodbach, lebo do dveri kancelarii nevojdu,...
Nerobia sa namatkove kontroly (okrem supermarketov, lebo tam to vynasa), aby sa hocikde, napr vo fitkach, nemocniciach, obchodoch kontrolovali klimatizacie, ci su pravidelne cistene a ci do ovzdusia nefukaju plesne a bakterie, ci hotely a nemocnice davaju na postele skutocne nezavadne povlecenie, ci nie su po stenach plesne, ci su socialne zariadenia skutocne vydezinfikovane po kazdom hostovi, ci je personal "zdravotne nezavadny" v case chripkovych epidemii.
Toto pisem vseobecne, nic nenaznacujem o tej vietnamskej restauracii.

24.01.2019 | FeroImrecze

Andrej a pridaj k tomu zakon o odpadoch, autorsky zakon s 5 vypalnickymi ochrannymi zvazmi,, RTVS, socialnu poistovnu, zdravotne poistovne, miestne dane, ... A ta vymozitelnost prava ked podnikatelovi niekto nezaplati.
Cudujem sa ze niekto este podnika.

Ale vietnamci maju vyhodu. Ked je tych pokut uz privela, zdrhnu nazad do Vietnamu a tam uz im nic nehrozi.

18.01.2019 | reddington

Suhlasim. socdem marxisticky aparat je mor v europe