Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Milujem, keď nápad naozaj ožije

18.05.2017 | PR

Inzercia | S odvahou snívať a tvoriť, prijímať nové výzvy a dať priestor na sebarealizáciu, len vtedy zažívam ten skutočný pocit. Príbeh úspešnej slovenskej značky funkčných nápojov DIVA´S a jej zakladateľa Petra Tarnóczyho.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

V krátkosti keby som sa mal charakterizovať, tak som skôr človek vizionár, niekto kto si vymyslí nejaký projekt a spustí ho do života. I keď veľakrát s veľkou dávkou naivity, ale o to s väčšou odvahou, húževnatosťou a trpezlivosťou. To sú moje silné vlastnosti, na ktoré som hrdý a myslím, že ideálne patria aj k môjmu znameniu “býka”.  Moja minulosť bola dlho ako taká húsenková dráha raz ste hore a raz dolu, až pri tomto poslednom projekte som si uvedomil ako niečo budovať tak, aby to nespadlo, aké dať základy niečomu v čo naozaj veríte. Vybudovať značku je skutočne hardcore cesta, nikde sa to neučí, neexistujú presné návody, máte okolo seba veľa radcov, ktorí to “najlepšie” vedia, ale skutočnosť je úplne iná. Je to tvrdá drina je to facka za fackou je to čas kedy sa vo vás buď objavia tie skutočné vlastnosti bojovníka alebo na to jednoducho nemáte a môžte to zabaliť.

Poznáte to, keď sa zamilujete a cítite v sebe tie povestné “motýliky v bruchu” šteklenie, ktoré vám nedá spať? To je presne to, čo som celý život hľadal a našiel to v “Diva’s for Women”. Nie je to ďalší vizionársky pokus je to síce beh na dlhú trať, ale podložený skutočnými výsledkami silnejúceho základu. Naše poslanie je tvoriť produkty pre ženy, lebo sú hodné obdivu a zaslúžia si odmenu, chceme im priniesť̌ niečo, na čo budú hrdé, čo pohladí ich dušu a podporí ich telo a zároveň im bude pomáhať̌ v ich každodennom živote.

Vyrábame funkčné nápoje, ktoré nie sú určené len na hasenie vášho smädu, ale ktoré vám dopĺňajú do vášho tela látky, ktoré prirodzeným starnutím strácate. Je to nová kategória nápojov, ktorá spĺňa zásady zdravého životného štýlu. Po dvoch medzinárodných oceneniach v Paríži a v Norimbergu sa naše produkty od roku 2016 začínajú objavovať aj v zahraničí. Prijali sme zodpovednosť pokračovať na tejto ceste, tvoriť nové konkurencieschopné produktové portfólio. Rozširujeme pracovný tím, investujeme do vzdelávania našich ľudí a snažíme sa im vytvárať stále lepšie podmienky pre ich činnosť. Vážim si ich odvahu, s ktorou vstupovali do firmy, pretože som im neponúkal stabilnú firmu, ale skôr vzdialenú budúcnosť, ktorú spoločne tvoríme. Všetci sa učíme tak nejako za pochodu, veď pred 6-timi rokmi som nevedel vôbec ako sa mieša taký nápoj, akú technológiu výroby zvoliť, aby sme dosiahli vysokú kvalitu produktov, kde sledovať svetové trendy inovácií a kto vám zhotoví konečnú receptúru? Toto všetko máme za sebou, kus skutočnej poctivej práce a veľkú dávku srdca. Preinvestovali sme do značky Diva´s viac ako 1 000 000 eur a to je tá skutočná zodpovednosť nesklamať ľudí, ktorí vám dali dôveru a vybudovať značku, ktorá bude rozpoznávaná nielen na Slovensku, ale aj vo svete.

Veľké ďakujem patrí aj mojej priateľke Lucie, ktorá stála pri mne skoro od začiatku vzniku firmy, dokonca som ju nahovoril, aby pre nás začala pracovať a veľakrát mi to aj vyčítala, ale vydržala a teraz úspešne vedie náš export. Ona je skutočná DIVA, vedela by vám rozprávať, čo to všetko obnáša, len ju prosím vás nekontaktujte J Beriem to už s úsmevom je v tej drine aj veľa pozitív, inak by sme tu už neboli. V poslednom období je čas aj na krátky odpočinok pre nás je vzácna akákoľvek destinácia. Avšak počas dovolenky mám zakázané chodiť do akýchkoľvek potravín, pretože hneď začínam dôkladne študovať iné nápoje na regáloch. Samozrejme sa snažím zabehnúť dva až tri krát týždenne do fitka a ak sa nájde viac času nemôžem vynechať moju srdcovku golf s priateľmi.

A na záver je dôležité spomenúť, že z priateľky sa stala snúbenica, takže ma v krátkom čase čaká ďalší, ale “životný projekt”.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

Tagy PR články