Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Škaredá sprievodkyňa či zima v zime v Paríži. Aké bizarnosti reklamujú dovolenkári

25.07.2018, 06:07 | Veronika Rajničová | © 2018 News and Media Holding

Dovolenka nie vždy dopadne podľa toho, ako si ju človek počas dlhých dní, keď na ňu čaká, vysníva. Môže sa stratiť batožina, potrápi aj úpal, alebo črevné parazity. Cestovné kancelárie musia počas leta riešiť mnoho sťažností, pripomienok, niektoré oprávnené a niektoré hraničiace s vrcholným bizárom. TREND.sk sa cestoviek pýtal, ktoré reklamácie ich pobavili najviac. Toto je výber najlepších:

  • Tlačiť
  • 6

- Na dverách do hotelovej izby mali dovolenkári horúcu kľučku od slnečného žiarenia. Mohlo prísť k popáleniu a vážnej ujme na zdraví.

- Pani sa sťažovala, že ju neupozornili na to, že v decembri je v Paríži zima. Prišla v letnom oblečení. Ďalšia zas vyčítala, že jej nepovedali, že na Balatone sa dá kúpať.

- Nespokojná klientka sa v deň príchodu do Čiernej Hory odsťahovala z hotela urazená, že jej dali náramok (all inclusive). Vraj si pripadala označená ako Žid v gete. Odsťahovala sa do súkromného ubytovania bez stravy a od nás žiadala vrátenie peňazí za dovolenku v tom hoteli all inclusive.

Neprehliadnite

- Sprievodkyňa bola stará a škaredá – pokazilo to vraj dojem zo zájazdu.

- Pri pobyte v Taliansku sa nedal naladiť ani jeden slovenský televízny kanál.

- Výčitka na pracovníčku, ktorá nebola ochotná odpovedať, či na zájazde budú mladé a pekné baby.

- Pri turistickom zájazde nepočítali s takých vysokým kopcom – chceli zľavu za výlet.

Batožina, kufre, cestujúci, letisko, dovolenkaZdroj: SITA / AP

- Muž sa sťažoval, že hneď na letisku sa pohádal s manželkou a v nasledujúcich dňoch mu v dôsledku psychického napätia vyskočil herpes, čím mu vznikla psychická aj fyzická ujma.

- Klientka prišla z Egypta z 5-hviezdičkového hotela s all inclusive a sťažovala sa na stravu s tým, že keby nemala pre deti Tatranky zo Slovenska so sebou, tak deti tam hladujú.

- Dovolenkári mali v Turecku zakúpený pobyt all inclusive. Po dvoch dňoch sa z hotelového areálu vydali na prechádzku do mesta. Zastavili sa v cukrárni, objednali si zákusok a vodu. Po konzumácii spokojne vstali a vyšli na ulicu. Okamžite sa za nimi rozbehol čašník s pokrikom: „Hej, zabudli ste zaplatiť!“. Prekvapení klienti argumentovali: „Ale my máme all inclusive!“

  • Tlačiť
  • 6

Tagy dovolenka, reklamácia