Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako mi ukradli Spotify. A ako som ho získal späť

24.08.2018, 08:53 | Marián Biel | © 2018 News and Media Holding

Len tak si sedíte neskoro večer pri počítači a zrazu si všimnete e-mail od streamovacej služby Spotify, že vám úspešne zmenili kontaktnú e-mailovú adresu a želajú pekný zvyšok dňa. Spustíte aplikáciu a ozaj, už sa nedarí prihlásiť. Čo v podobných prípadoch robiť?

  • Tlačiť
  • 0

V prvom rade netreba panikáriť. E-mail o zmene kontaktnej adresy dorazil v sobotu pred polnocou. Možno schválne, aby si to niektorí používatelia všimli až v pondelok ráno.

V správe sa písalo, že adresa bola zmenená na akéhosi francesca niečo 12345@gmail.com. Z toho je asi každému jasné, že sa deje niečo nekalé. Správa končí tým, že ak som o zmenu nepožiadal ja, mám o tom napísať na zákaznícku podporu.

Najprv si dobre overte, že takýto e-mail prišiel ozaj od Spotify (Microsoftu, Applu, Samsungu, Netflixu...). Stačí si pozrieť celé znenie adresy odosielateľa. Niektorí útočníci si nedajú ani tú námahu a napíšu z adresy typu support@micr0soft.user.net a podobne. Tento e-mail prišiel zo štandardnej @spotify.com.

Neprehliadnite

Prehrávač zatiaľ fungoval. V nastaveniach konta už ale bola zmenená 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy hackeri, heslo, Spotify

Diskusia (0 reakcií)