Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Firmy môžu pomocou Me@sy plnohodnotne komunikovať so štátnou správou aj bez elektronického ID

14.06.2017, 00:00 | PR

Inzercia | Možno sa pýtate: „Naozaj si potrebujem vybaviť nový občiansky preukaz, aby som mohol komunikovať cez elektronickú schránku so štátom? Nie je aj iná možnosť?“. Máme pre vás odpoveď: nie, nepotrebujete si nevyhnutne vybavovať elektronický občiansky preukaz. Alternatíva sa volá Me@sy.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

Štát spúšťa povinnú komunikáciu cez elektronické schránky

Novela zákona č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente zavádza pre právnické osoby povinnosť aktivovať si elektronickú schránku na doručovanie úradnej pošty. Do týchto schránok budú po novom jednotlivé úrady, namiesto klasickej papierovej formy, elektronicky doručovať úradnú komunikáciu. Na prvý pohľad to vyzerá tak, že firmy, ktorých štatutári nebudú mať vybavený nový občiansky preukaz, sa k svojim správam sa nedostanú a hrozia im z toho negatívne následky.

Na základe štátom financovanej reklamnej kampane o tejto novej povinnosti prídu viacerým konateľom a majiteľom firiem na rozum otázky typu: Naozaj ma štát môže nútiť vybaviť si nový občiansky preukaz pre vstup do schránky? Musím, a vôbec môžem, mojich zamestnancov nútiť, aby si ho vybavili oni, keď im komunikácia so štátom vyplýva z ich náplne práce? Naozaj sa musím x-krát nepohodlne prihlasovať na portál slovensko.sk, keď mám viac firiem? Na čo je mi firemný automatizovaný registratúrny systém, keď mi správy i tak majú chodiť mimo neho a budem ich musieť do neho manuálne zakladať?

Alternatíva existuje

Ak ste si aj vy položili podobné otázky a nemáte čas ani chuť vybavovať si nový občiansky preukaz, ale naopak potrebuje rýchle automatizované riešenie, je tu pre vás jedinečný softvérový produkt Me@sy. Táto služba v súčasnosti ako jediná na trhu umožňuje používateľom plnohodnotne elektronicky komunikovať cez svoju schránku a to aj bez použitia občianskeho preukazu s čipom.

Me@sy používateľom umožní nielen čítať obsah ich firemnej schránky, ale aj vytvárať podania, autorizovať doručenky a pracovať s elektronickými podpismi. Správy zostávajú v bezpečí aj vďaka jedinečnému riešeniu, pri ktorom všetky prístupové kľúče k schránke zostávajú u klienta. Me@sy tak má oproti konkurencii náskok nielen vo funkčnosti, ale aj v bezpečnosti.

Ktorý produkt Me@sy je pre vás vhodný

Produktový rad Me@sy pokrýva potreby podnikateľov od malých firiem cez stredné a veľké podniky, až po prepojené skupiny podnikov, ktoré si spravujú komunikáciu so štátom z jedného miesta.

Me@sy Connect – je základným modulom, ktorý je určený pre podniky s už vybudovaným informačným systémom riadenia komunikácie, do ktorého si chcú integrovať aj komunikáciu so štátom prostredníctvom elektronických schránok.

Me@sy SAP konektor – je špecifickým typom konektora na elektronické schránky, ktorý je určený pre podniky využívajúce produkty SAP, ktoré vyžadujú špecifický spôsob integrácie.

Me@sy Premium – je unikátny produkt, ktorý sústreďuje riadenie firemnej komunikácie na jedno miesto. Ponúka prehľadné a intuitívne užívateľské rozhranie pre komplexnú správu elektronickej aj listinnej pošty vo firme. Me@sy Premium vie spravovať komunikáciu cez slovenské elektronické schránky, české dátové schránky, emailovú komunikáciu, a evidenciu prijatej a odoslanej listinnej pošty.  Me@sy Premium, ktoré sa na českom trhu predáva pod názvom ePodatelna, už stihlo získať ocenenie „Pozoruhodný produkt BusinessIT 2017“.

pr_crossline_03

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu

Tagy PR články