Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hrozba menom Adblock: Marketing stojí miliardy, postrachom je aj pre Google

09.10.2015 | Michaela Lovásová

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

09.10.2015 | samorost

ja uz se vubec nedivam na televizi, nemam zajem o kousky filmu mezi reklamami.
Pkud se neco podobne stane na internetu, tak si najdem zase neco jine.

09.10.2015 | chronos88sk

ti blbci vo washington post to doviedli do dokonalosti....zablokuju ludi pre ktorych tvoria obsah.
asi zabudli, ze existuju aj ine platky ako su oni.

10.10.2015 | righty

som veľmi spokojný užívateľ aplikácie Adblock Plus. nehovorím, že reklama je zbytočnosť a pod., alebo aby na niektorých stránkach (pamätám aj Trend) boli slová ako "alebo" či "pretože" obvešané reklamou, to už je fakt moc. podobný problém vidím na sme.sk. nielenže má človek platiť za agentúrne správy (voľne dostupné inde) Piano, ale ešte tam chcú sáčkovať tony reklamy.
mám mobilný internet, takže obmedzená kapacita. preto som si nainštaloval aj ImageBlock.
celkovo som zvedavý ako to celé dopadne, lebo Washington Post si fakt môže odpíliť konár na ktorom sedí. Sme.sk teraz len jemne upozorňuje na detekovaný adblock softvér. pri RTLnow.de sa mi stalo pred rokom, že mi neukázalo obsah.

10.10.2015 | righty

ešte som zabudol podotknúť, že tieto obvešané slová sa dajú blokovať cez Element Hiding Helper pre Adblock Plus.