Naháči na štadiónoch sú známy a vcelku bežný kolorit. Od púheho exhibicionizmu sa však v dnešnej dobe upgradoval na príležitosť pre bezplatnú reklamu.
Instagramerka Kinsey Wolanski sa na ploche objavila v 18. minúte zápasu. Organizátori ju chytili a z trávnika eskortovali až po pár minútach za výdatného nadšenia a pískania divákov. Nebola úplne nahá, hoci jej jednodielne plavky toho veľa nezahaľovali.
Bolo však na nich dosť miest na na potlač s adresou youtubového kanála jej priateľa. Ide o známeho ruského youtubera, ktorý si viac ako miliardu zhliadnutí jeho videí vyslúžil tým, že robí kanadské žartíky so sexuálnou tematikou.
Neprehliadnite
-
Lucia Javorčeková: Fotka na Instagrame môže stáť štvorcifernú sumu
Slovenská modelka, matka, DJka a začínajúca maliarka prezradila, čo sa schováva za... -
Instagram sa mení na lepšiu verziu Facebooku
Z nenápadnej aplikácie sa stáva čoraz impozantnejšia reklamná platforma
Prerušenie oficiálneho športového podujatia môžu diváci považovať za zábavné, ale inak sa považuje za zlyhanie organizácie, za ktorú organizátorom a prevádzkovateľom štadiónov hrozí pokuta.
Z 300-tisíc na 2,5 milióna
Sobotné finále ligy majstrov sledovalo 63-tisíc ľudí na štadióne a desiatky miliónov prostredníctvom televízneho prenosu. Presné čísla nie sú ešte známe, no finále pred štyrmi rokmi pozeralo 180 miliónov divákov.
Liverpool FC finále ligy majstrov 2019Zdroj: TASR
Tomu zodpovedá aj cena reklamného priestoru, ktorý si firmy kupujú. Analytici spoločnosti Apex Marketing Group vypočítali, že K. Wolanski svojím pár minútovým „vystúpením“ bezplatne získala reklamný priestor v hodnote
Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU
už od 94 centov / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
- Obmedzenie reklamy na TREND.sk
Prihláste sa.
Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €
Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.