Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kampaň na bezpečnosť bikesharingu prvoplánovými vtipmi uráža cyklistov

24.10.2018, 05:00 | Jozef Andacký | © 2018 News and Media Holding

Automatizovaný systém vypožičiavania bicyklov (bikesharing) v Bratislave má za sebou niečo vyše mesiaca prevádzky. Pôvodne mala spustenie SlovnaftBAjku sprevádzať bezpečnostná kampaň. V reále veľmi viditeľná nie je. No to nie je jej najväčší problém.

  • Tlačiť
  • 13

V pondelok na Youtube v kanáli hlavného mesta Bratislava pribudli štyri videá. „Je neuveriteľné, čo uvidíme už o pár sekúnd,“ hovorí na začiatku jedného z nich rozhlasový moderátor Alex Štefuca. „Ďalší pokus o svetový rekord - v tomto prípade jazda úplne naslepo medzi živými prekážkami,“ dodáva.

Na zábere sa objaví mladý cyklista s tmavými lyžiarskymi okuliarmi. Vysvetľuje, že jazdu naslepo už dlho trénuje, teraz chce takto prejsť celým mestom. Na scéne sa objavia figuranti - chodci. Moderátor odpočítava: „... tri, dva, jeden a štart!“

Je to, samozrejme, myslené, ako vtip. Evidentne je prvoplánový a z istého pohľadu vcelku urážlivý. Autor scenára ho použil ako oslí mostík. Cyklistický slalom medzi živými ľuďmi je podľa neho „bežná vec“.

Moderátor to hovorí na pozadí dunajského nábrežia pri Riverparku. Je to čaro nechceného. Práve pri Riverparku 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 13

Tagy bikesharing, Bratislava, kampaň