Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Najlepším analytickým nástrojom sa stal slovenský Luigi’s Box

17.03.2020, 00:05 | PR

Inzercia | E-commerce Germany Awards patrí k popredným podujatiam, na ktorom sa udeľujú ceny najlepším spoločnostiam, ktoré prispievajú k rozvoju elektronického obchodovania. Spolu s B2B Expo & Conference ide o najväčšie podujatie konajúce sa v Berlíne.

  • Tlačiť

Na slávnostnom galavečeri 12.2.2020 sa odovzdávali ceny už po piatykrát za účasti najväčších „hráčov“ na e-commerce trhu Otto Group, Alibaba Group, Facebook, Google.

Nominovaných bolo viac ako 300 spoločností v 10 kategóriách. O užitočnosti a výkonnosti jednotlivých nástrojov hlasovali najprv samotní používatelia a následne víťazov v jednotlivých kategóriách vybrala odborná porota.

Najlepší akvizičný nástroj
Najlepší nástroj pre komunikáciu so zákazníkmi
Najlepšie riešenie pre medzinárodnú expanziu
Najlepšie logistické riešenie
Najlepší softvér pre platformu / obchod
Najlepší poskytovateľ platieb
Najlepšie analytické nástroje / BI
Najlepšia agentúra roka
IT a infraštruktúrne riešenia
Inovácie v rámci e-commerce.

Jedným z najväčších prekvapení večera bolo získanie prvého miesta pre analytický a vyhľadávací nástroj Luigi’s Box v kategórii Najlepší analytický nástroj / Business Inteligence. Luigi’s Box od samého začiatku vyvíjajú Slováci. Ide o jedinečný softvér (SaaS riešenie), ktorý mení a zjednodušuje spôsob vyhľadávania a „objavovania“ nových produktov priamo na e-shope. Nástroj sa neustále učí (využíva umelú inteligenciu) a poskytuje zákazníkovi veľmi rýchlo pre neho relevantné výsledky. Zákazník nadobúda pocit, že mu e-shop rozumie, čím mu šetrí čas v jeho hľadaní. Na druhej strane majiteľovi e-shopu poskytuje prehľadné informácie pre ďalšie rozhodnutia týkajúce sa produktového portfólia, predikcie nákupov, odhalenie trendov či sezónnosti. Týmto dochádza k výraznému zvýšeniu konverzného pomeru, a tým príjmov daného e-shopu.

Zdroj: Luigi’s Box

Prekvapilo ocenenie Radoslava Balajku, CEO a zakladateľa Luigi’s Boxu?
„Naozaj sme to nečakali. Už v roku 2018 sme, ešte ako nová spoločnosť na trhu, v Londýne získali ocenenie "Search Industry Award for the Most Promising Start-Up” od združenia Information Retrieval Specialist Group pod záštitou British Computer Society (BCS). Prestížne ocenenie nás už vtedy ešte viac naštartovalo a dodalo nám energiu do ďalšieho vylepšovania nástroja. Vidíme, že to, čo robíme má zmysel. Snažíme sa celé vyhľadávanie na e-shopoch zjednodušiť a vniesť do neho „ľudskosť“, na ktorú sme zvyknutí z reálneho života.

V súčasnosti nástroj Luigi’s Box používa už viac ako 700 spoločností v 15 krajinách. Našou ambíciou je stať sa svetovou jednotkou medzi vyhľadávacími nástrojmi v oblasti elektronického obchodu. Náš „cenami ovenčený“ analytický modul je už dnes na globálnej úrovni naozaj špička.

Medzi klientov na Slovensku a Čechách patria: Martinus, Nay, Dedoles, Eyerim, Astratex, Aukro, Tatra banka, O2, Moebelix, Pilulka, Košík.cz, Benu Lekáreň, Lékárna.cz, Different a mnoho ďalších.

Luigi’s Box predstavuje sadu nástrojov, pomocou ktorých dokáže akákoľvek e-commerce stránka zlepšiť svoje vyhľadávanie, čím zlepší konverzný pomer a zvýši svoje príjmy. Od vyhľadávania po navigáciu, pokrýva všetky interakcie návštevníkov, ktorými “objavujú” ponúkané produkty a snaží sa ich vyladiť tak, aby smerovali ku konverzii. Poskytuje služby, ktorými dokáže vyhodnotiť silné a slabé stránky existujúceho vyhľadávania a navigácie a jednoducho ich doplniť, alebo aj úplne nahradiť s cieľom zobraziť najrelevantnejšie produkty.

Zdroj: Luigi's box

  • Tlačiť

Tagy PR články