Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Opačné garde. Pozrite si, ako zákazníci dávajú návrhy šoférom Taxify

05.03.2019, 16:46 | Marián Biel | © 2019 News and Media Holding

Začiatkom februára sa na sociálnych sieťach začali šíriť informácie o tom, že vodiči služby Taxify použili telefónne číslo zákazníkov/zákazníčok z mobilnej aplikácie na to, aby ich volali na rande. Či už slušne alebo na hranici obťažovania, stále išlo o zneužitie osobných údajov. No podobné skúsenosti majú aj šoféri. Niekoľko príkladov nám ukázali.

  • Tlačiť
  • 0

TREND kontaktovala skupina šoférov Taxify, ktorí v následnej debate (okrem iného) spomenuli, že nedávna aféra ich mrzí, ale že niečo podobné sa dlhodobo deje aj nim samotným.

Len s tým rozdielom, že zatiaľ čo zákazník sa po obdržaní takejto SMS môže (a má) obrátiť na manažérov taxislužby, ktorí vodiča napomenú, prípadne ho dokonca zablokujú, šofér to má komplikovanejšie.

Aj takéto správy chodia vodičom TaxifyZdroj: Archív

 

Rovnako ako zákazník si môže dané číslo v mobile zablokovať, respektíve sa zákazník dá zablokovať v aplikácii samotnej. Ale obrátiť sa na autority je trochu komplikovanejšie.

V nevýhode sú šoféri aj v tom, že v niektorých službách 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy aplikácia, Hopin, taxi, Taxify

Diskusia (0 reakcií)