Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Pozrite si evolúciu hernej grafiky. Nové Call of Duty je ďalším stupňom

28.04.2017, 18:00 | Marián Biel | © 2017 News and Media Holding

Aj keď to staršie ročníky v mnohých prípadoch nechcú akceptovať, herný priemysel každým rokom rastie a stáva sa finančne rentabilnejším než ten filmový. Alebo aj športový. Je to oblasť, ktorá zabáva. Ale aj pomáha zlepšovať strategické myslenie, učiť cudzie jazyky a tiež je vetrom do plachiet vývoja počítačovej grafiky. Čerstvo oznámené pokračovanie legendárneho titulu Call of Duty je toho príkladom.

  • Tlačiť
  • 1

V novembri sa začne predaj ďalšieho dielu akčnej FPS hry Call of Duty, ktorá s 15 hlavnými dielmi a ďalšími edíciami pre vreckové konzoly doteraz zarobila viac ako 15 miliárd amerických dolárov. A to aj napriek tomu, že posledné roky ich recenzenti aj hráči až tak pozitívne nehodnotili.

Sledujte nás na Facebooku:

Tvorcovia sa po deviatich rokoch vracajú k tematike druhej svetovej vojny, takže to môže byť znova trhák. A okrem iného znova ohuruje skvelou grafikou. Zďaleka nie je jediným tohtoročným titulom, ktorý vizuálnu stránku videohier posunul o level vyššie.

Pritom ešte pred dvoma dekádou sme si užívali prvé pokusy o realistické 3D zobrazenie a fyzikálneho prostredia, pred tridsiatimi rokmi to bolo pár pixelov a farieb okorenených pískaním malého reproduktora. Zaspomínajte si na tieto tituly, ktoré v priebehu rokov boli označované za revolučné.

 

  • Tlačiť
  • 1

Tagy herný biznis