Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slovenská pošta má novú aplikáciu. Otestovali sme ju a prekvapila

30.10.2019 | Marián Biel

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

30.10.2019 | martin33

" Slovenská pošta plánuje aplikáciu postupne vylepšiť aj o spárovanie zásielok na základe poštovej adresy príjemcu."

Kto specifikoval to zadanie ? Zakladny udaj, na zaklade ktoreho sa zasielka posiela, je predsa adresa.
Cca. 80% zasielok, ktore dostavam postou, udaj o mojom telefone alebo e-maile neobsahuje.

31.10.2019 | k67

Tiez som sa nadtym pozastavil

31.10.2019 | zakaznik

Základný údaj je vždy ID zásielky.
Adresa sa môže zmeniť, alebo sa zásielka posiela späť odosielateľovi.

05.11.2019 | martin33

ID zasielky je interny udaj posty, pripadne odosielatela. Na jeho zaklade sa ale zasielka dorucit neda.

31.10.2019 | HlasNaHlas

platený článok pre Slovenksú poštu

05.11.2019 | Vyktorka

A ideme zdražovať, nech nech si zákazní-adresát- klient utre zasa hubu, tak to má vo vysnívanom kapitalizme byť, až na to, že služby v podstate ako onehdy.

07.11.2019 | SMURF

Ta appka je nanic.Dokaze sledovat zasielku podls emailu alebo telefonneho cisla a to je tak vsetko.Ak chcem podat novu zasielku tak ju tak ci tak musim vytvorit v epodacom harku.Ale co cakat od institucie ktora za najvacsi pokrok povazuje zavedenie platby kartou?????