Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Spotify znova sumarizuje, čo každý z nás tento rok počúval

06.12.2018, 18:03 | Marián Biel | © 2018 News and Media Holding

Koniec roka je už tradične o rebríčkoch a hodnoteniach čo, kde a koľko sa toho stalo za posledných dvanásť mesiacov. Spotify to robí tiež. Ale pridáva aj rebríček šitý na mieru každému jednému z ich miliónov predplatiteľov. Wrapped 2018 je práve dostupný a tak si každý môžete pozrieť, koho ste tento rok najviac počúvali.

  • Tlačiť
  • 0

Spustenie stránky Wrapped si vyžaduje najprv prepojenie so Spotify kontom a nasleduje desať stránok o tom, ako vyzeral váš hudobný charakter na švédskej streamovacej službe.

Prezentácia sa začína so skladbou, ktorú ste ako prvú počúvali v roku 2018 a tiež s informáciou, akého prvého umelca ste v tomto roku objavili.

Neprehliadnite

Nasleduje malá kvízová otázka: koľko minút ste strávili na Spotify s troma možnými odpoveďami. Okrem iného tiež spomenie, koľko z tých minút ste počúvali cez zariadenie ovládané hlasom ako napríklad reproduktory s podporou Amazon Alexa a iné.

Ďalší je najpočúvanejší Interpret

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy hudobný priemysel, Spotify

Diskusia (0 reakcií)