Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Sygic otvára cestovateľský segment. Pomocou českej akvizície

01.05.2016, 15:00 | Jozef Kotrý | © 2016 News and Media Holding

Sygic kúpil českú spoločnosť Tripomatic v januári tohto roka, získal v nej 51-percentný podiel. Teraz ju hlbšie integruje do svojej produktovej štruktúry. Jej pôvodnú aplikáciu rebrandoval na Sygic Travel.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Sygic

Aplikácia neprešla žiadnym výrazným dizajnovým ani funkčným upgradom. V podstate sa zmenila len značka. K dispozícii je pre prostredie iOSAndroid ako aj klasické webové rozhranie, ktoré sme otestovali. Vyskúšali sme, ako vám pomôže na výlete do Los Angeles.

Na začiatok malá poznámka. Pôvodnému Tripomaticu chýbalo rozhranie v češtine alebo slovenčine. Sygic Travel na tom nič nemení, naďalej je výhradne v anglickom jazyku.

Hneď po registrácii vás privíta úvodná obrazovka. Plány výletov sa v aplikácii dajú ukladať. Z uložených výletov si môžete vyberať (v záložke Go to My trips), alebo si môžete vytvoriť nový plán výletu (v druhej záložke).

Absolútny úvodZdroj: Reprofoto - Tripomatic.com

Po kliknutí na záložku vytvorenia nového výletu vás aplikácia prevedie prehľadným sprievodcom zloženým z niekoľkých krokov. V prvom napíšete názov miesta, kam sa chcete vydať, pričom systém ponúkne prípadné varianty miesta vo svete. (Vedeli ste, že názov Los Angeles nesie šesť rôznych lokalít?)

Nasleduje jedna z najdôležitejších častí plánovania: výber zo šablón výletov. Šablóny obsahujú zoznam vecí, ktoré počas výletu môžete podniknúť, umožnia jeho kompletné naplánovanie. Samozrejme, výlet si môžete vyskladať aj sami, z vlastných atrakcií. Tých ponúka aplikácia v každom meste dostatok (v Los Angeles je to napríklad hollywoodsky chodník slávy, či koncertná sieň Walta Disneyho...)

ŠablónyZdroj: Reprofoto - Tripomatic.com

Potom už nasleduje len obligátny výber dátumu a podľa toho tiež ubytovania či dopravy. V tomto bode sa prejaví silná stránka Sygic Travelu: prepojednie v jednotlivých položkách so známymi databázami ako Parkopedia, Booking.com a Yelp. Ale tiež s Facebookom, kde vás môže informovať o najnovších udalostiach v okolí destinácie. Samozrejmosťou je napríklad možnosť offline uloženia aplikácie.

Konkurenti

Konkurencia na trhu je pomerne veľká, najmä medzi mobilnými aplikáciami. Jednou z najznámejších je TripHobo.com, ktorá ponúka veľmi podobné funkcie ako Sygic Travel. Jej najdôležitejším slabým miestom je, že rozhranie nie je jednotné: na jednej stránke získate len informácie o ubytovaní a doprave, na druhej zoznam atrakcií. Funkciu plánovania výletov nájdete aj na TripAdvisore, no je pomerne dobre ukrytá v profile.

TripHoboZdroj: Reprofoto - TripHobo.com

V AppStore a Google Play Store nájdete taktiež množstvo plánovacích aplikácií, no zďaleka nedosahujú takú kvalitu ako Sygic Travel, ktorý je komplexným nástrojom k plánovaniu dovolenky bez stresu.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Sygic

Diskusia (0 reakcií)