Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Titanfall 2: Koncept mega súbojov dostal príbeh

10.12.2016, 08:00 | Michal Korec

Prvý Titanfall patrí medzi jedny z mála silných noviniek tejto generácie. Nová značka, sľubný koncept a dramatická hrateľnosť z neho spravili nevídaný zážitok. Aj jeho dvojka má silný cveng, jej autori navyše celkovo koncept vytunili do lepšej podoby.

  • Tlačiť
  • 0

Koncept Titanfall stojí na frenetických bojoch v dvoch polohách. Najprv ste obyčajný pešiak premávajúci sa po mapách, skúšate parkour, bláznivé kúsky, znamenitý arzenál a potom si počkáte na kúzelný moment s ohlásením Stand by for Titanfall.

Z nebies sa ozve burácanie, na mape sa objaví miesto dopadu a zrazu dostanete obrovského mechwarriora, do ktorého môžete vliezť a zápolenie sa prepne do majestátneho módu. Súboje robotických megabojovníkov sú odlišná zábava: majú oveľa väčší rozsah, odlišný pohyb, zbrane.

Neprehliadnite

Zmeny v koncepte sú v Titanfalle 2 sú badateľné vo všetkých oblastiach. Pri hre bez mecha sa opäť budete snažiť zvládať parkour a pohyb nielen po zemi, ale aj stenách či nedostupných miestach. Vyzerá nereálne, ale keď ho dostanete do krvi, dokážete zvládať úžasné kúsky. Skákať, upaľovať po stene a zatočiť hlavu aj nepriateľom pod vami, či sú to pešiaci alebo v titanovi.

Ovládanie titanov prešlo ešte väčšími zmenami. Počet druhov sa zvýšil na šesť a sú natoľko odlišné, že doterajšie znalosti môžete odhodiť. Jeden má ohromnú výdrž, ale slabší pohyb. Ďalší má úžasné nové zbrane, ale nie je príliš pohyblivý. Ronin s mečom je jasný favorit, ale iba na boj zblízka. Legion sa zameria na ďalekonosné strely a Northstard môže lietať, sadiť pasce a je skôr taktický.

Na pohľad sa titani tvária ako odvodené typy z jednotky. Ale počkajte si na stret všetkých naraz a zistíte, že hra sa výrazne zmenila. Napomôžu tomu aj odlišné mapy, ktoré takmer v tucte prostredí striedajú majestátne priestory a užšie koridory či budovy.

Titanfall 2 tiež po novom zahŕňa príbeh a kampaň, ktorá v jednotke chýbala. Autori sa aj tak nevyhrali s vesmírom, nastrelili skôr dobrú kostru ako extenzívny dejový zážitok, no súčasne sa im podarilo vytvoriť absolútne gradujúcu kampaň, ktorá vás učí fungovanie a doručí parádne momenty.

Nie je to iba dlhý šesťhodinový tutoriál, ale poctivá séria misií, kde sa zhostíte rôznych úloh a čelíte výzvam. Začínate v malom: ako pilot hľadáte titana, no kampaň graduje do nevídanej intenzity, kedy sa stretávate na obrovských priestranstvách v epických bojoch.

Titanfall 2Zdroj: Electronic Arts

Ešte aj tu treba počítať s parkourom či prvými stretnutiami titanov, no neskôr dostanete voľnú ruku pre postup cez úlohy i rozmanitý arzenál. Na kampani je najkrajšie parádne tempo, stupňovanie úloh a otváranie možností. A sčasti aj váš vzťah k titanovi, ktorý je konečne trošku osobitejší a nejde iba o kopu železa určenú pre 10-minútovú misiu.

Najväčšiu porciu času opäť strávite v multiplayeri, kde čaká kopa máp a sedem módov. Popri repete spoločných bojov si treba vyhradiť čas pre Pilot vs. Pilot, kde sa učíte zápoliť bez titana. Bounty Hunt je zasa vynikajúco prešpekulovaný, lebo sa sústredíte na stráženie miest, kadiaľ chodia do banky pešiaci s peniazmi, po ktorých idete. a taký Last Titan Standing je tiež parádny zážitok: nedostávate ďalších titanov, máte iba jedného a ak oň prídete, ste z kola von. Súťaží sa dovtedy, kým neostane v bojisku ten posledný.

Titanfall 2 vyšiel 28. októbra 2016 na PS4, Xbox One a Windows PC.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy recenzie hier

Diskusia (0 reakcií)