Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

USA nepodporili iniciatívu, ktorá má zabrániť násiliu a extrémizmu na internete

16.05.2019 | TASR

Diskusia (3 reakcie) Pravidlá diskusie

16.05.2019 | bozsky

Nie, ziadne zabranenie nasiliu a extremizmu, prachsprosta cenzura, ktora ma prospiet len velkemu biznisu a elitam, ktore v mene "extremizmu" nicia svoju konkurenciu uz roky!!!!!!!!!!! Toto je doslovny vyklad slova fasizmus! Korporacie spolupracujuce s vladou, aby potlacili prava ostatnych!

16.05.2019 | Frederic Bastiat

EÚ má zase presne opačný prístup. Aj v prípade relatívne oveľa menej dôležitých vecí ako sú autorské práva totiž prišla so smernicou, ktorá je taká ťažkopádna, že fakticky povedie k cenzúre internetu: https://eurovolby20...

17.05.2019 | HlasNaHlas

To je tak, ako keď sa hokejisti na ľade začnú biť, ale naša cudná rtvs odvráti zrak a namiesto toho dá záber do hľadiska a potom to prestrihne reklamou. Ale toto je pritom realita hokeja. Ale túto realitu treba vedieť správne interpetovať. Napísať tam titulky, že takéto správanie nie je správne a nezodpovedá športovému duchu fair play. A nejaký dementný komentátor do záberov s bitkou povie, že toto patrí k hokeju a že to je normálne!!! Nie pán komentátor, k hokeju to vôbec nepatrí a zrejme vám to v detstve nemal kto povedať. V tej situácii bolo namieste povedať to nahlas, že pomsta a násilie k športu (okrem bojových disciplín) nepatrí.

Podobné, zdôrazňujem NEPREHLIADNUTEĽNÉ a NEPREPOČUTEĽNÉ komentáre očakávam pri každom násilnom videu, resp. pri obsahu s pornografiou, korupciou, drogami, kriminalitou.... Násilné zákroky sú prípustné len v zákonom stanovených prípadoch a len zákonom stanovenými osobami (policajtom, vojakom a pod.) Je dôležité viesť teenagerov (žiaľ často aj dospelých) v tomto zmysle aj doma. No ale ako je to možné robiť, keď takmer všetci žijú nekompletných domácnostiach, kde chýba otec, alebo matka, a aj tí, čo ostávajú, sú takmer stále v práci. Preto výchovnú za funkciu smerovanú na normálny život musí prevziať zodpovednosť aj štátna aj súkromná televízia, rozhlas, prevádzkovatelia sociálnych sietí, webových stránok.