Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Zásadné zmeny pre taxikárov aj Uber na Slovensku sú na ceste

20.04.2018 | Marián Biel

Diskusia (5 reakcií) Pravidlá diskusie

20.04.2018 | Trendy Gazda

nerad ryoem, ale zodpovednosť za život akejkoľvek osoby zveriť komukoľvek bez spôsobilosti a už od 18 rokov? rovno ich nechajte šoférovať od 16 a s toleranciou na marihuanu, či chlast... ak toto prejde, potom nechcem šoférovať v akomkoľvek meste

20.04.2018 | stryko drzgros

pokial clovek vlastní vodicsky preukaz, splna vsetky podmienky na to aby mohol soferovat a prepravovat ludi vo svojom aute ...
nechapem, naco su vyzadovane dalsie DUPLICITNE povolenia, potvrdenia pre taxikarov aby mohli soferovat a prepravovat ludi ...

20.04.2018 | stryko drzgros

jediny rozdiel medzi beznym soferom a taxikarom je ten, ze taxikar za odvoz vezme peniaze ... na to, aby mohol zobrat peniaze, nepotrebuje ziadne dalsie soferske zrucnosti nad ramec bezneho sofera, ale zivnostensky list ... ak ho ma, tak akekolvek dalsie povinnosti a povolenia pre taxikarov povazujem za nezmyselne

23.04.2018 | YaDo

to je sice pravda ale ake take regulacne ramce by existovat mali najma kvoli vyhradenym parkovacim miestam a moznosti jazdit v bus pruhoch, ale hlavne ako moznost zbavit sa hnilych jablk... vsetci vieme ktorych

25.04.2018 | carloss89

Je fajn uvolnit trh a tym zvysit konkurenciu,ktora by mala nasledne zdvihnut kvalitu sluzieb.Ale neviem ci v tomto pripade budem nadseny,ked si zavolam taxi a pride mi 18rocny neskuseny sofer na trojdverovom fiat punto.Ako svoju malu dcerku by som tam teda neposadil.Nejake pravidla musia byt a treba si uvedomit,ze v tych autach vozia ludi,nie nejaku postu,takze by to mal byt profesionalny vodic nie nejaky student na brigade.