Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Predaj v novom šate

12.03.2014, 11:20 | Marek Legéň | © 2014 News and Media Holding

Viac času na príjemné veci. Takýto marketingový odkaz adresoval spotrebiteľom diskontný reťazec Lidl. Upozornil, že efektívnejším nakupovaním sa dá mesačne získať aj niekoľko hodín, ktoré môžu venovať zákazníci rodine alebo záujmom. Kratší nákup v obchode mala zabezpečiť užšia ponuka výrobkov, ktoré spotrebiteľ skutočne potrebuje, namiesto toho, aby blúdil medzi regálmi a vyberal si z tisícok položiek.

  • Tlačiť
  • 0

Zvýraznením časovej úspory pri nákupe trafil Lidl do spotrebiteľského trendu. Ľudia majú čoraz menej času na chodenie po obchodoch a nakupovanie. Je to jeden zo signálov pre predajcov, aby hľadali nové možnosti, ako tovar či službu čo najkomfortnejšie ponúknuť, predať a dostať k zákazníkovi.

Potraviny k dverám

Nakupovanie už dávno neznamená len úmorné ťahanie sa po obchodoch. Predajcovia nevábia zákazníka za každú cenu do kamenných prevádzok, ale dávajú mu na výber viacero spôsobov, ako si môže zaobstarať tovar či službu. Snažia sa, aby bol nákup čo najviac pohodlný a spotrebiteľa neotravoval. Paletu možností „ako na to“ spestrilo rozšírenie internetu a revolučných technologických zariadení. Do výsledoviek predajcov čoraz viac prehovárajú kliky premenené na tržby.

Podľa prieskumov Slováci na internete najčastejšie nakupujú knihy, oblečenie, obuv, počítače a rôzne mobilné zariadenia (tablety, smartfóny) alebo vstupenky. Najväčší obchodník Tesco si trúfol na náročnejší stupeň. Internetový predaj potravín, ktoré rozváža vo vlastnej réžii priamo k dverám zákazníka, je náročný biznis. Výrobky treba udržiavať v požadovanej teplote a dbať na hygienické predpisy. Slovenský spotrebiteľ má navyše prísny meter na čerstvosť a kvalitu potravín. „Musíme búrať mýty, lebo ľudia si stále myslia, že dostanú najhoršiu kvalitu a najkratšiu záruku, ale opak je pravda,“ hovorí e-commerce manažérka Tesco Stores SR Katarína Tokárová.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika Ako zlepšiť predaj

Súvisiace články

TREND test Škoda Rapid Spaceback 1,6 TDI AP

TREND test Škoda Rapid Spaceback 1,6 TDI AP Nájdete v TRENDE

Na testovacom okruhu sme namerali spotrebu 4,5/100 km, čo je najlepší výsledok dosiahnutý v TREND testoch

Trenčianska stanica môže predbehnúť Bratislavu

Štartovacie byty – stabilný hit trhu

Jeden proti štyrom

Harabinov rozvrh a megapokuta

Diskusia (0 reakcií)

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.