Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Twin City zmení širšie centrum Bratislavy

25.09.2014 | Ľuboš Mistrík

Diskusia (18 reakcií) Pravidlá diskusie

25.09.2014 | čézare

6400 zamestnancov a nových 1 048 parkovacích miest. toto je klasika pre BA specialne pre HB reavis...
nechapem ako to moze mesto povoliť (teda chápem) ale stve ma to ...
a to nepocitame s navstevnikmi a pod ... hnus velebnosti cele by som to zrusil ... a postavil iba AS a park ...

25.09.2014 | al0

pokial to nebude otvorene parkovisko ako za Apollom, tak je uplne jedno ci tam je tisic parkovacich miest alebo 10 tisic - 80% zamestnancov bude aj tak parkovat v ulickach, lebo zamestnavatelia im nebudu platit parkovacie miesta...

a od firmy specializovanej na vystavbu sklennikov naozaj netreba cakat ziadne zazraky

25.09.2014 | petrisko

Súhlasím s diskutujúcimi. Projekt je obrovský a parkovanie je nastavené žalostne. Tí čo niekedy pracovali alebo pracujú v Apollo BC vedia ake katastrofálne parkovanie tu je. Autá parkujú úplne všade. A teraz chcete postaviť ďalšie obrovské BC znova bez dostatočného parkovania. Veď aj keby každý človek zobral plné auto 5 ľudí a došli na jednom do firmy, tak aj tak nebudú tie parkovacie miesta stačiť. V meste kde MHD nefunguje a všetci jazdia autami je to veľmi chybné rozhodnutie. Nehovoriac o blízkej autobusovej stanici, ktorá by si tiež záslúžila veľké parkovisko. Len zjavne parkovanie zarába oproti kanceláriám nič.

28.09.2014 | pablissimo

Nesuhlasim. Pri SK/BA mzdach nie je vela zamestnavatelov co maju business case na to aby okrem mzdy zamestnanca platili este 100+ Euro mesacne na hlavu za jeho parking - to uz nie je zadarmo ako ulicky v okoli Apollo BC. Skusim to este vysvetlit od druheho konca, 80% ludi v BA nema taku mzdu aby ze by len tak platili 100E mesacne zo svojho vrecka za parking v praci. Viem si predtavit,ze by mesto poriesilo uzemny plan tak,ze by vznikol priestor na parkovaci dom v tejto business zone, len sa bojim toho,ze bol nerentabilny pre zaujem.
Ak maju mat tieto business centra nejaky dlhodoby vyznam, musi mesto/stat tahat ludi byvat do mesta a sluzby nastavit tak aby tito neboli na auto odkazani.

29.09.2014 | shaggy

Ja by som poprosil rozvinúť tú myšlienku o nefungujúcej MHD.
Áno, nie je to tá najlepšia MHD na svete, ale v oblasti autobusovej stanice je dostatočná.
To by len každý nesmel chodiť priamo od svojej brány rovno do kancelárie (doslovne) autom.

29.09.2014 | pablissimo

Jednoducho, asi hlavnou chybou MHD v BA je ze napr. ta 5ka elektricka nejde az do Malacek, 4ka sa neotaca niekde v Pezinku, 67ka nema konecnu v Samorine, alebo 98ka nejde do Gyoru :)

29.09.2014 | al0

Vies, ked cesta z domu do prace (stare mesto -> biznis centra na nivach) mi trva MHD 40 minut (207/203+208) a autom 12 minut, tak je jasne ze zabijat cas v MHD nebudem. Ani keby mal benzin stat 5x tolko.

25.09.2014 | mateuf

Na tych vizualizaciach mi akosi chyba mrakodrap na rohu mlynskych niv a dostojevskeho radu. Vid http://static.etren...

25.09.2014 | al0

hmm, s troskou fantazie ta vyskova budova pripomina vztyceny prostrednik... skryty odkaz HB Reavisu Bratislave ?

25.09.2014 | romancek

Celkom tomu nerozumiem. Na vizualizácii č. 1 vedú prechody pre chodcov nikam. Vizualizácia č.8 nesedí s č.1 a č.7 - tak buď tam bude zeleň alebo ďalšia budova... Ak tú ďalšiu budovu náhodou developuje iný subjekt, býva zvykom naznačiť aspoň hmotu, a nie zavádzať parčíkom...

26.09.2014 | dufus

Obrazok 8 je povodny navrh, ostatne su aktualne navrhy. Teraz sa s vyskovou budovou nerata, aj ked pri HB Reavis by som si nebol isty nicim a pokojne sa moze stat, ze tam tu budovu nahodou postavia.

26.09.2014 | citatelTrendu

Najviac mi chýba, že mesto nedonútilo investora:
1. podieľať sa finančne na predĺžení električkovej trate po AS MN
2. že mesto nedonútilo investora už v prvej etape zrekonštruovať alebo vybudovať novú AS MN.

A minimálne "podivne" hodnotím návrh posunúť autobusovú stanicu bokom, pričom jej terajšie umiestnenie je strategické. Nuž ale, lóve je lóve a podpora MHD je len v rovine kecov.

26.09.2014 | sunogdy

ja sa čudujem že tam nie je ani zmienka rekonštrukcie vozovky Mlynských Nív od Košickej po križovatku pri VUBke aj s odstránením koľajníc či vybudovania kapacitnejších MHD zastávok na Nivách, takisto keď už by mal niekto financovať električkovú trať tak by to malo byť HB Reavis ale sním aj rovno Penta, J&T aj Ballymore, keďže všetci v danej oblasti majú alebo budú mať buď nákupné/business centrum či gigantické bytovky a kľudne by to mohli potiahnúť až po Trnavské Mýto ... ale šak na čo, tu sa rozmýšla tak koncepčne ako to je vidieť na predĺžení trolejbusovej trate na Trenčianskej, a či rekonštrukcii el. trase na Hl. Stanicu ktorá momentálne nemá žiadny význam a aj tie peniaze mohli ísť do rekonštrukcie iných exponovanejších častí ... ale tak čo už ...

26.09.2014 | TotoTuSomJa

Fakt je že tá chýbajúca električka po aut.stanicu je prúser jak hrom. jak sa tam budú kvantá pracujúch dopravovať? Budú stáť v zápchach v trolejbusoch alebo busoch? Zase zopár ľudí presvedčia ísť do áut.


Chorý to magoriát, ktorý chráni súkromné zdroje na úkor verejných. Vôbec sa nepoučili zo situáciou v BA, keď každým spomalením MHD narastá počet áut a tak dokolečka dokola. Riešením je iba rozšírenie električkových koľají, čo ale pri našich politických gorilách je zrejme scifi.

26.09.2014 | al0

..hlavne ze elektricka chodi na zlate piesky a zvaza odtial vsetkych 6 cestujucich...

27.09.2014 | citatelTrendu

Však keby tie trate nevybudovali za socializmu nevybudovali, tak by tam neboli doteraz. Ale súhlas so všetkým, koľaje v BA je potrebné rozširovať najmä do takýchto veľkých kancelárskych štvrtí.

29.09.2014 | cpa

A kde su na tych vizualizaciach tie avizovane cyklochodniky??

30.09.2014 | citatelTrendu

Snívaj s nami.

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.