Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Víťazi nepotrebujú idoly

05.11.2014, 13:14 | Martin Jesný | © 2014 News and Media Holding

Uspejte ako tamten podnikateľ, myslite ako legendárny vizionár. Na šéfov firiem, či sú už sami podnikateľmi alebo si ich najali, aby spravovali niečie podniky, striehnu pasce množstva porovnaní. Prečo pasce, keď je konkurencia základom pokroku?

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika

TREND TOP 2014

Pretože populárne porovnania nestavajú vedľa seba reálne výsledky, ale ich čiastkové efekty. Napríklad domy, autá či drahé výstrelky ľudí, ktorých síce niekto nazýva podnikateľmi, hoci k peniazom neprišli úspešným napĺňaním požiadaviek zákazníkov, ale utajenými či dokonca viditeľnými podvodmi. Ani krátkodobé čísla, čiastkové výsledky, pohyb ceny akcií na burze, ktoré môžu priniesť manažérovi bonusy, neznamenajú, že vedie úspešnú firmu. Ak ju o rok-dva všetci spoznajú najmä preto, že krachujú dodávatelia, ktorým nezaplatila.

35-03_Jesny

Lepšie je meranie spokojnosti zákazníka prostredníctvom net promoter score. Jeho skratka NPS ukazuje mieru, v akej je zákazník ochotný odporúčať produkt, značku alebo firmu svojmu okoliu. Vtedy totiž k osobnému rozhodnutiu, ktoré vykonal nákupom, pridáva ešte garanciu svojej vlastnej dôveryhodnosti – že neodporučí niečo, čo zlyhá. Firmy s vysokými hodnotami tohto ukazovateľa sa nemusia porovnávať s nikým a ničím, pretože ich uživia spokojní zákazníci. Z hľadiska biznisu sú víťazmi. Ak má niekto pocit, že v podnikaní uspel, lebo dobre namieril úplatok, v pravú chvíľu využil nečestný ťah alebo trebárs ušetril, lebo nezaplatil, NPS jeho pocit víťazstva rýchlo zrelativizuje. Aj keď môže niekto nekalým ťahom zarobiť veľké peniaze, jeho zákazníci sa nebudú svojím výberom chváliť.

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Rubrika TREND TOP 2014

Diskusia (0 reakcií)

Nájdi vydanie

Výhody pre predplatiteľov TRENDU

  1. Zľavy

  2. Online služby

  3. TREND do tabletu

    • Aktuálny TREND aj archívne vydania na stiahnutie do aplikácií pre iOS/Android
  4. Ďalšie výhody

    • Doručenie do piatku vo Vašej schránke
    • Kedykoľvek si môžete zmeniť doručovaciu adresu
    • Kedykoľvek môžete prerušiť predplatné na ľubovoľný čas a neskôr si ho obnoviť

Všeobecné obchodné podmienky pre predplatné
Kontakt:
(02) 3215 3121-2, trendpredplatne@newsandmedia.sk

Darovací list na stiahnutie

Knihy a digitálne médiá

Tituly v našej ponuke máme na sklade a predplatitelia TRENDU si ich môžu objednať so zľavou. Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10 až 20-percentnú zľavu.

Prečo Dobré zmluvy

Naozaj sa dá spoľahnúť na vzory zadarmo stiahnuté z webu? Neznámeho pôvodu a niekoľko rokov staré? Dobré zmluvy prinášajú viac ako 150 aktuálnych vzorových dokumentov. Všetky sú overené advokátskou kanceláriou:

Ak ste predplatiteľ TRENDU, nezabudnite sa pred objednaním prihlásiť. Automaticky dostanete 10-percentnú zľavu. Pozrite si aj dokumenty na bezplatné stiahnutie.

Daňové vzory a judikáty

Daňové vzory obsahujú vzory 60 najčastejšie používaných dokumentov v daňovom konaní (komunikácii s daňovými úradmi), Daňové judikáty 40 reálnych judikátov z daňového práva s odborným komentárom. Vychádzajú z praxe skúseného daňového právnika - ich autorom je advokát JUDr. Patrik Benčík, ktorý má za sebou viac ako 100 daňových súdnych sporov. Niekoľko rokov pracoval ako právnik na vtedajšom Daňovom riaditeľstve SR, je autorom a spoluautorom viacerých odborných publikácií z oblasti daňového práva.